• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Nattönskan

Åh nej stänger ni tråden, isf vill jag också räcka upp en hand att få komma med.

Jag har inte känt mig så inspirerande den senaste tiden, och har inte haft så mycket att tillföra. Men jag lusläser tråden och tycker ni är sååå duktiga! Så om jag får vill jag jätte gärna följa med

Vad läskigt med hotande kommentarer i bloggen hoppas verkligen han inte kommer undan med det!

• juliah
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:27:13 följande:
    Jag är straight, det är en man. Han har ALLT att förlora på en anmälning, sitt toppjobb och sin fru!
    Jag visste ju hela tiden att det inte var ngt oskyldigt bus. Fy 17 att du skulle behöva råka ut för det här Ledsen
  • Memoria

Hoppar in och gör ett försök att läsa ikapp några sidor men kom helt av mig efter de mystiska meddelandena i mimmis gästbok. Stackars dig!

Va skönt att du fått reda på vem det är även om det inte löser problemet.

Roligt med alla fina bilder på bloggarna från Danmarksresan.

Jag förstår mycket väl varför det skulle vara bättre med ett slutet forum, fast som någon annan skrev, så är det den "levande" tråden som är rolig att följa. Bloggarna är bra också, för bilder, men det är här inne som man får veta lite mer om fynden, färgval, affär mm. Som att vara bakom scenen till alla vackra hem i bloggarna. Tipsen är ju underbara!

Om jag visar mig tillräcklig ofta kanske jag får smita med in också?

• Memoria

Haha sitter och tänker på det. För varje gång ni pratar om att stänga forumet så ploppar det upp nya ansikten i tråden. 

• Vaniljdröm

Den tanken har slagit mig också
    Ett bra sätt att värva nya "synliga" anhängare månne?

• Nattönskan
    Memoria skrev 2008-05-07 22:36:08 följande:
    Haha sitter och tänker på det. För varje gång ni pratar om att stänga forumet så ploppar det upp nya ansikten i tråden. 
    [/citat]
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 22:37:34 följande:
    [citat]
    Den tanken har slagit mig också Ett bra sätt att värva nya "synliga" anhängare månne?
    -------------------------------------------------------
    Jag skrev mycket i tråden ett tag, men så skedde det saker i mitt liv som har gjort att jag inte riktigt orkat, och när jag inte haft något att tillföra har det bara känts dumt att skriva för skrivandets stund.
  • lasseliten

Mimmi - skönt att du vet vem som skriver de läskiga kommentarerna. Fy, vilken otrevlig typ! Hur tänker du gå vidare? Har tänkt på dig och funderat på om jag själv visar för mkt av familjen i bloggen...svårt, men man får klart en tankeställare när sånt här händer. Men han creepade sig helt klart med fel tjej. BRA gjort att kolla upp det!

• Vaniljdröm

Nattönska,

Usch, det kanske lät hårt. Jag menade verkligen inget illa alls och särskilt inte mot dig.
    Det klart att alla är välkomna när helst det passar. Det är ju personer som "Lars" vi tycker är läskiga.
    Och det är ju jättesynd . För med ett slutet forum går vi miste om en hel massa nya medlemmar och inspiration.
    Hoppas att allt är bättre med dig nu.
    Kram

• Nattönskan
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 22:43:49 följande:
    Nattönska,Usch, det kanske lät hårt. Jag menade verkligen inget illa alls och särskilt inte mot dig.Det klart att alla är välkomna när helst det passar. Det är ju personer som "Lars" vi tycker är läskiga.Och det är ju jättesynd . För med ett slutet forum går vi miste om en hel massa nya medlemmar och inspiration.Hoppas att allt är bättre med dig nu.Kram
    Förlåt tog nog åt mig kommentarerna helt i onödan. De kändes rätt hårda. Men å andra sidan så förstår jag självklart att det är svårt att veta om någon skrev för ett tag sedan.
    Jag börjar må bättre nu och det börjar klia i fingrarna, så jag är ute efter inspiration och har kommit till helt rätt ställe vet jag
    Kram på dig!
  • MildaMaränger
    Nej nu har tandborsten och sängen ropat länge! Natti natti gummor!
Svar på tråden Vita tråden del 8