• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Enji

Hejsan malins
    Underbart vädet här också! Ang. bikini. Jag och min syster pratade igår.. vi kom då in på att man har liksom inte vant sig vid att det är så fint väder så man tar på barn och sig själv för mycket kläder. Hade detta varit mer en "sommarmånad" så hade man inte haft så mycket på sig.
    Så kör på bikiniöverdel tycker jag

• 13 år emellan
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Men lägg av! Gud så förbannat tröttsamt! Jag vet inte vad vad man ska säga...Har varit med om ett efterhängset ex jag också, flera års trakaserier slutade med polisanmälan när idioten började ringa till mitt jobb. Då hjälpte min chef mig att sätta dit honom...

Jag måste ändå säga att det var skönt att det inte var ngn HELT okänd cyber-idi!
  • 13 år emellan

Idag ska jag också torsdagsstäda. Fy 17 vad här är smutsigt! Björn är dessutom sjuk och gnällig så det kommer att ta låååång tid. Men, det är väl bara att fokusera på den ljuvliga nystädade doften i kväll...

• Birks och Kalles mamma
    juliah skrev 2008-05-08 07:12:05 följande:
    juliasvitadrommar.blogspot.com/Lite nytt!
    Grattis till "månadens blogg" i Lantliv. Det måste kännas jättekul när man märker att inredningstidningar kollar vad man gör, och inte tvärt om.
  • Peak
    Camilla R skrev 2008-05-07 15:48:10 följande:
    Smultron och glass skrev 2008-05-07 15:31:55 följande: Kika in i Mimmis blogg på dagens kommentarer.. Det känns inte alls särskilt roligt, tycker jag
    nämen kom det en till kommentar?? Uppdatering please!
    Smultron och glass skrev 2008-05-07 16:04:07 följande:
    Det är ju inte helt omöjligt att den här Lars läser vita tråden, och i så fall får han/hon en hel del respons, även om det nu inte är i bloggen.
    tänkte också på det!!
  • mimmamum

Godmorgon!

Skönt att du fick tag på den skyldige Mimmi! De som kommenterar elekt ska bara veta vilket gäng de ger sig i kast med!

Idag blir det kyrkis för oss, vi har varit i karantän hela vecka då A har haft magsjuka, äntligen får vi komma ut!

Hoppas alla får en mysig dag!

• Memoria

Godmorgon!

Vill börja med att be om ursäkt om någon kände sig träffad av min kommentar igår. Menade verkligen inget negativt eller syftade på någon särskild. Jag är själv rätt ny och pratar sällan eftersom jag inte har så mycket att tillföra heller. Fast jag gillar tråden och gillar att läsa ikapp då och då.

Lycka till med städningen alla torsdagsstädare! Själv skall jag ut på långpromenad med picknick på en stor lekplats där C kan få springa av sig.

Ha det gott!

• Peak
    mimmi006 skrev 2008-05-07 20:09:58 följande:
    Tack! Jag är inte  rädd, mer förbannad att folk utnyttjar anonymiteten för att skriva obehagliga inlägg till andra. Men jag har ipadress, så jag har rätt bra koll. Kommer få ännu mer information.
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Skönt ändå att du fått veta vem det är...det trodde han nog inte!! Och vad PINSAMT för honom! Hoppas han skäms nu!
    Kram på dig!
  • summer06

Go morron! Ä inne å kikar här i trpåden varje dag, men ja skriver ju inte så ofta! Men ja tycker att alla här inne ä så otroligt duktiga!
    Jo för några dar sen, så la nån ut en bild på en bokbuss (tror att d va mimmi)...Den va från agdas i skåne, vet ni om man kan beställa en sån via post! blev alldelles sjuk ju, den va ju såå söt!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Adrian 2oo6o614 ♥ Alvia 2oo711o6 ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vita tråden del 8