• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • juliah
    Anke skrev 2008-05-08 10:28:03 följande:
    Måste man alltså vara aktiv och "synlig" för att få vara med i tråden? Jag läser denna tråd många gånger om dagen. Jag gillar den för att den är vacker och inspirerande, men jag har aldrig något att tillföra. Dom gånger jag skriver eller ger tips om något, så är det aldrig någon som svarar ändå, så jag har slutat med det.Jag har inte tolkat detta som ett medlemsforum, utan ett forum för inredning.
    I denna tråden är precis alla välkomna, detta är ju ett öppet forum!
  • Vaniljdröm

Anke,

Vi blev förpassade från "Heminredning" till "Medlemsgrupper". Gissar att det kanske har medfört att inte så många hittar hit och vi har på så sätt blivit ett ganska "tight" gäng där vi kommit att lära känna varandra ganska väl.

• Vaniljdröm

Men naturligtvis är alla välkomna, precis som Julia skriver.

• 13 år emellan
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 10:35:26 följande:
    Anke,Vi blev förpassade från "Heminredning" till "Medlemsgrupper". Gissar att det kanske har medfört att inte så många hittar hit och vi har på så sätt blivit ett ganska "tight" gäng där vi kommit att lära känna varandra ganska väl.
    Ja, varför blev vi det egentligen?
  • Mufflon
    Peak skrev 2008-05-08 10:29:51 följande:
    köpte detta tyg till sänghimmeln, det var samma som den som fans färdig på IKEA, Fabler tror jag den hette...tror ni det blir bra?www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/range/1.../
    Tror det blir jättebra!! Har ett liknande tyg i R:s rum i hennes sänghimmel med små röda hjärtan på  
  • Vaniljdröm

13, ingen aning faktiskt!
    Man kanske tyckte att det var för mycket snack och för lite inredning !
    Nej, jag vet inte

• Peak
    Mufflon skrev 2008-05-08 10:40:38 följande:
    Tror det blir jättebra!! Har ett liknande tyg i R:s rum i hennes sänghimmel med små röda hjärtan på  
    kikade in för att se om du hade bild Har du sytt själv?
  • numberone

hej tjejer!!

Är lite sugen på en tidning och ni är ju många som har lantliv här... jag har tidigare haft Sköna hem under en test period men jag tycker bara det är en himla massa reklam... är det likadan i lantliv?

• MildaMaränger

God morgon ( ja jag har precis klivit upp)

Syltan, vad är det för dynor? Storlek?

• Anke

nej, ni ligger faktiskt i heminredning. kanske har dom inte förpassat er ännu.

då hänger jag kvar och hoppas att ni inte försluter er

* If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
Svar på tråden Vita tråden del 8