Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

Numberone: GRATTIS till er lilla tjej. Hoppas att ni mår något så när trots omständigheterna. Har tänkt massor på er och undrat hur det har gått!!

Skickar massor av kramar till er!!!

• Kaktus76
    Beatrize74 skrev 2008-07-01 18:04:10 följande:
    Nu har jag bloggat, men det är nog dags att slita sig nu och fundera på matrerfrängen. BLÄ!Vad säger ni om mikrad spaghetti och köttfärssås från sådan där plastkorv....hmmmm...erkänn att ni blir läskade?
    Jättefint er lilla tös fått det i sitt rum!!! Undrar var du fått tag på mattan? Är själv ute efter en röd och vit matta.
  • Kaktus76

Oj,oj vad ni skriver........... God kväll förresten!!

Har idag varit på IKEA och shoppat litegrann-KUL-
    Skrev tidigare att jag la ut min tv-bänk på Blocket och fick den såld,så då var jag ju bara tvungen att åka på Ikea och köpa en ny
    "Råkade" visst följa med lite mera saker också....lite tyger,lampor,korgar mm mm.
    Bilder kommer någon annan dag när ork och energi finnes. Ska se om jag orkar läsa i kapp lite grann.

Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en bra dag! Kram på er!!

• Kaktus76
    Beatrize74 skrev 2008-07-01 20:15:12 följande:
    Kaktus- Åhléns...jag tror det finns enstaka exemplar kvar eventuellt. Finns i två olika längder så mät innan...jag blev jätteförvirrad och var lite nervös över att jag tagit en för kort eller för lång.
    Ok. Får titta där,men våran lilla affär torde väl inte ha

Det blev Liatorp´s tv-bänk. Ikea shopping är aldrig fel

Nu ska jag nog smöra för maken så vi sätter ihop bänken ikväll
  • Kaktus76
    Anjo2 skrev 2008-07-01 22:17:04 följande:
    Hej hallå. Kikar in och ville dela med mej av min lycka!! vår dotter kikade ut i lördags...tre dagar efter utsatt datum.....men det var värt väntan!!
    STORT GRATTIS!!!!  Visst är det härligt att snusa bebis...hoppas ni alla mår bra.
    Vad ska hon heta?
  • Kaktus76

Gungstolen och dom små pinnstolarna var ju bara hur fina som helst!
    Varför bor man i Norrland

Maken skruvade ihop tv möbel´n igår. Nu ska jag bara fixa ihop lådorna och piffa lite så kommer kanske ett nytt inlägg sedan

Vad har ni för planer idag då?

Fotograf Karlander: Vad spännande! Håller en tumme för er. Vad var det för hus då? Bilder?

• Kaktus76
    Fotograf Karlander skrev 2008-07-02 10:29:13 följande:
    Ja super fint...Ja si så där 30 st Men han var väldigt possitiv till oss när jag prata m han i går i telefonen...Har ringt och sagt att vi tar det..får väl se om han ringer tillbaka
    30 st........oj då! Men det är klart att det är just ni som kommer att få det Håller som sagt en tumme för er. När skulle ni få besked och när blir det tillgång till inflytt isf?
    Juleja skrev 2008-07-02 10:32:33 följande:
    Kaktus:Vad blev det för tvbänk?
    Det blev en Liatorp
Svar på tråden Vita tråden del 8