Vita tråden del 8
Numberone: GRATTIS till er lilla tjej. Hoppas att ni mår något så när trots omständigheterna. Har tänkt massor på er och undrat hur det har gått!!
Skickar massor av kramar till er!!!
Numberone: GRATTIS till er lilla tjej. Hoppas att ni mår något så när trots omständigheterna. Har tänkt massor på er och undrat hur det har gått!!
Skickar massor av kramar till er!!!
Oj,oj vad ni skriver........... God kväll förresten!!
Har idag varit på IKEA och shoppat litegrann-KUL-
Skrev tidigare att jag la ut min tv-bänk på Blocket och fick den såld,så då var jag ju bara tvungen att åka på Ikea och köpa en ny
"Råkade" visst följa med lite mera saker också....lite tyger,lampor,korgar mm mm.
Bilder kommer någon annan dag när ork och energi finnes. Ska se om jag orkar läsa i kapp lite grann.
Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en bra dag! Kram på er!!
happy73: Jag köpte min tavla från elsashem.se Men vet inte om dom forfarande finns kvar. Kolla där!!
MM: GRATTIS på din födelsedag. Kanske du redan fått några fina presenter? *Nyfiken*
Hoppas du får en bra dag!! Och att bebisen snart kikar ut.
Gungstolen och dom små pinnstolarna var ju bara hur fina som helst!
Varför bor man i Norrland
Maken skruvade ihop tv möbel´n igår. Nu ska jag bara fixa ihop lådorna och piffa lite så kommer kanske ett nytt inlägg sedan
Vad har ni för planer idag då?
Fotograf Karlander: Vad spännande! Håller en tumme för er. Vad var det för hus då? Bilder?