• juliah

Vita tråden del 8

Hej hopp!

Har haft så mysiga dagar med Milda maränger, men jag tror att hon behöver vilosemester efter visiten Skrattande det är hektiskt med två små.

Får återkomma lite senare.

• juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-16 17:21:52 följande:
    Kul Julia, vi har saknat er!Bidde det någon shopping måntro?
    Å söta du!Glad
    Ja men det blev faktiskt enbart nyttoshopping. Barnkläder och andra barnprylar.
    Rätt skönt, då slipper man ha ångest över för mycket shopping hihi.

Har nu insett att det krävs galet mycket nytt inför en utlandssemester och sommar i just kläd och prylväg till barnen.
  • juliah

Livet från den ljusa sidan, ja vi har haft det toppenmysigt! Härligt med bio, vad ska ni se?
    Jag var på bio senast våren 05 Förvånad

Busan, jag har den, använder den jämt hihi. Ljusa skor skulle jag ha till vita leggings.

• juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-16 17:27:50 följande:
    Eller just det, du har ju redan visat den vackra termometern.Lite glömsk!
    Ja förutom den och en flaska fin rengöring från Maison belle, helt klart nyttoprylar.

Lyckades visst inte få med allt i ett inlägg.
  • juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-16 21:22:08 följande:
    Hej hopp det är en trött kvinna som skriver detta.. av dessa två dagar hemma hos Julia har jag insett att hon är superkvinnan! Två otroligt väluppfostrade barn är artiga och lydiga så jag har aldrig sett på maken. Kanske borde hon ha kurser i hur man gör istället för att gå tillbaka till livet som lärare? Och vilken ork hon har och inget gnäll.... och ett superfint hem trots det! Jag är mållös...Shopping.. hihi även jag har vart nyttig än så länge på min minisemester. Maison Belle produkter, söta nappflaskor, en mössa och strumpor från POP och så ett par mjukisbyxor att sunka i ett år fram över haha
    Gråter*rörd till tårar* Tack!

Frupuffen, ta väl vara på din dag, gör det du känner för. Har du mycket att stå i hemma så gör ett 30 minuters race, sedan gör du det du allra helst vill. Sov, läs, sitt vid datorn, sy. Hämta lite ny energi. Jag vet hur det är att vara ensam mycket med barnen, känner med dig!
  • juliah

Godmorgon i tråden!

Regnigt och trist här också, men vi har redan varit ute en sväng och tittat på maskar och sniglar Skrattande
    Annars inget särskilt, får hit ett par gäster, efter det är det städning som gäller.

mimma, men så trist med snö, jag skulle nog nästan gråta om edt började snöa nu.

• juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-20 19:47:19 följande:
    Julia , darling... som sockervadd fast sötare! har kommenterat i bloggen
    Å tack sötnos!

Jag är lite off just nu. Kommer igen när energin är åter, kram!
  • juliah
    malins79 skrev 2008-05-23 07:06:10 följande:
    Grattis Mimmi!Så synd att det inte var jag Juliah, hoppas du blir lite aktiv i tråden snart igen saknar dina inlägg.
    Det var en sådan enorm respons, ska fila lite på en ny tävling tror jag.
    Känner mig rätt låg inför hösten just nu och matt av renovering som står still. Kommer igen snart igen!

Hoppas alla får en mysig dag, jag ska ta mig an ett klädskåp till Elle, det är ett containerfynd Skrattande som ser ut därefter. Kram!
Svar på tråden Vita tråden del 8