• juliah

Vita tråden del 8

Tack tjejer!

Miljöombytet och kvalitetstid med maken var ett måste, förstod nog inte hur slut jag var förräns nu efteråt.

Jagoch han, hoppas du finner ditt skåp idag!

Malins, låter toppenmysigt, vad är det för vagga?

Enji, har en del shopping inplanerat. Har beställt en rosa vaxduk från stoff. Och idag hämtar jag paket, en GG matta och prickiga bestick.

• juliah

Godkväll i tråden!

Jag vill också hänga meeeed här. Hinner ingenting just nu.

Hoppas alla haft en bra dag, här är det full rulle inför morgondagens kalas. Kan inte förstå att det gått ett helt år...

• juliah

Å tack sötisar!

Ja allt är så bra, är så glad och tillfreds efter resan.

Himmelbit, jag förstår, vill se meeeer!

Ninizen, vad gör du, jobbar hårt?

Camilla, jag kan känna att med små barn spelar det knappt någon roll var man hamnar så länge hav, pool och mat finns i närheten. Att få komma iväg är underbart. Hoppas ni hittar något mysigt ställe att åka till.

• juliah

Nu ska jag skriva födelsedagskort till lilla Elle. Blir lite gråtmild *snyft snyft*.

Hon ska få så fina presenter, fotar och gör nog ett litet blogginlägg om det inom kort.

• juliah

Godmorgon!

Tackar för gratulationerna! För exakt ett år sedan kom jag precis nu in på BB hihi!

malins, nej hon är egentligen inte ens på väg att börja gå ännu. Reser sig och kan stå utan stöd i max 5 sekunder. I ärlighetens namn är det rätt så skönt. Noell var tidig, och den dagen Elle börjar gå blir det ännu mer full rulle härhemma så jag njuter av "lugnet" nu Skrattande

Hoppas alla får en finfin dag idag, nu ska här bakas tårta.

• juliah

Godmorgon!

Hoppas alla har det finfint!

Videli, nja, det tror jag inte. Man är så petig själv, tror inte att spekulanterna lägger märke till det. Och de kommer ju att se att golven inte är gula på visningen.

Vi hade en underbar dag igår, libanesisk mat, god fika och trevliga gäster.
    Fotade lite så vi får se när jag hinner lägga in lite bilder.

Vad står på era scheman idag?

Svar på tråden Vita tråden del 8