• juliah

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-05-28 19:10:38 följande:
    Vet ni...jag tror jag köper överkastet så får ni hjälpa mig att bestämma sen om jag skall behålla det eller ej
    Vilket?

Vanilj, det brukar väl vara 10 eller 15 dagar?
  • juliah

Vet ni vad jag fick med mitt paket idag föresten? Det strulade till när jag skulle beställa, och som tack för tålamod så fick jag ett GG doftljus. Den är såå söt och förpackningen nästan ännu sötare. Vilken trevlig gest!

Det är lite annat mot Designdirekt det!

• juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 19:14:27 följande:
    Då kan jag beställa nu och betala med nöjespengarna för nästa månad......Denna månad har jag nog handlat mer än jag borde.
    Vill veta exakt vad du ska köpa *njuter av andras shopping*.

number, aha ok.
  • juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 19:15:12 följande:
    Strulade Elsas?
    Nej alltså det var bara lite strul på hemsidan med nytt system. Jag skickade ordern per mail istället, och de hörde av sig 30 minuter efter det per telefon*impad*.
  • juliah
    Camilla R skrev 2008-05-28 19:16:54 följande:
    Ja, hur gick det med designdirekt, löste sig allt till slut?
    Ja, efter många många mail och telefonsamtal. Så enormt trist och dåligt.
  • juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 19:23:22 följande:
    Nu får du säga vad du ska köpa!
    Ja okejdå, vi kan väl byta lite shoppinhemlisar...men bara en del såhär öppet Flört
    Jag vill ha lite Maileg, GG kudde (minst en), lattemuggar, glas osv.

Självklart ska du köpa lampan. Har du sett den på riktigt, den blir inte varm då? Jag har tyvärr inte provat våra sänglampor ännu så jag vet inte. Har inte sett glasflaskan.

Jag har föresten köpt GG besticken, de är underbara! Och mattorna, två st blåa.
  • juliah
    Camilla R skrev 2008-05-28 19:30:34 följande:
    Nu är beställningen hos Cosas lagd. Hade 10% rabatt, så det gjorde ju en del på beställningen i alla fall
    Å så roligt, jag älskar nätshopping Skrattande

Jag fick föresten hem Rustatapeten nu, den är bedårande fin så tack än en gång för tips samt bild malins och vanilj!
  • juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-28 19:37:10 följande:
    Å så kul att den var fin.. vad kostade den`?
    Men var är du?  Ja den var verkligen en höjdare. 99 pix!

Vanilj, ja mattorna är super, besticken likaså. De gröna och blå mattorna var finast på riktigt, och de röda och blå besticken.

Anton, ok låter bra. Hoppas veckorna går snabbt för dig nu!
Svar på tråden Vita tråden del 8