• Sylt

Vita tråden del 8

Godmorgon!

Grattis till liten Ellen!

Det verkar som att ni haft en trevlig träff *väntar på bilder av fynden*

Håller tummarna för nya "vita" bebisar idag. Ville kom ut ett par timmar efter att jag moffsat i mig en hel ananas... Sigge kom ut efter två koppar hallonbladste.... *tipsar*

Fast jag inte sovit en hel natt på nästan 1 år nu så blir man ändå bebissugen här inne.... *säljer inte babybilstolen än*

• Sylt

Hejhej
    Grattis till nya bebisar o till födelsedagar

Jag är kanonmätt på inredning, förmodligen gjorde vårens fixande sitt till. Därför hänger jag inte här så mkt längre heller. Orkar inte blogga heller. Tror att jag får ny kraft o inspiration t hösten. Nu syr jag en barnjacka

• Sylt

... ngn som har Ikeas symaskin? Jag börjar bli galen på mitt gamla elände ....

p.s glöm inte Leila...

• Sylt

mimmi --> Min syr snyggt på framsidan men fågelbo på baksidan...

• Sylt

malins--> Det har jag... Den funkar att sy på ett tag sen ger den bara upp. Ibland räcker det om den får vila o att man trär om den, men inte denna gången. Tror den är lika gammal som min svärmor

• Sylt

Det är en Pfaff, fick den nyservad för ett par år sedan. Funderar på om man skall lägga femhundringen på en ny fr Ikea ist. Den har aldrig varit riktigt tipptopp.

• Sylt

lasse --> Ok, du kanske vinner. Min funkar ju hyfsat en liten stun iaf

tjock --> Jäpp, men den hade ju blivit helt klart bättre om inte symaskins**** hade retat mig

• Sylt

mimmi --> Ok, då är de kanske bättre att lämna in mitt skrälle... Önskar mig en overlock i födelsedagspresent, tror jag Först stod en Dualit elvisp på önskelistan, men efter dagens sy-strapatser är jag mer sugen på en overlock

• Sylt

tjock --> Du skulle hört mig innan. Mutade Ville med två leverpastejsmörgåsar o hoppas att han inte hörde allt.

mimmi --> Den 27/7 fyller jag 25

• Sylt

mimmi --> Jäpp, det är bara att inse. Nu är det bara 5år kvar till 30.

Godnatt, nu skall jag ta min unga kropp o hoppa i säng....

Svar på tråden Vita tråden del 8