• Peak

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-25 09:34:21 följande:
    Hur mår du idag, känns det nå´t bättre?
    nja...svårt att sova igår kväll, låg mest och funderade. Och ska prata med en eller flera av cheferna idag, men tror även jag ska prata med min chef eller vad de kallar sig på bemanningsföretaget om de har något annat som kan passa för detta är ju segt!
    men det går ju inte att förklara hela min arbetssituation här heller det skulle bli en halv roman, men det är ju ganska svårt att säga till om att man vill ha mer jobb hela tiden, jag kände från början att jag ville ligga lite lågt med det för jag var rädd att de skulle upptäcka att de inte behöver min tjänst, de har ju rätt att säga upp mig när som helst!
    Men tack för att du frågar!
    fast jag ska inte tjata om det här mer nu! Ska skona era ögon!
  • Peak
    Videli skrev 2008-06-25 13:34:27 följande:
    Ojjj vad min bild blev konstig, snuddig
    vad fint!!!
  • Peak

Malins79 - håller tummarna för att intervjun ska gå bra!!

Bea - ja svårt, men håller med de andra, fråga mannen, han vill som du säger säkert nte ha tillbaka dem och då är det ju fritt fram för dig att göra vad du vill!

• Peak

Trollens mamma skrev 2008-06-26 12:04:59 följande:

MiaMariah:Du har en underbar blogg!Tro inget annat,de som skriver så där gör det av ren och skär avundsjuka!Ja,ni har nog rätt angående mattan.Ska nog skicka tillbaks den.Men nog undrar jag.Fick just mail därifrån.Mellanskillanden för mej att betala(matta o frakt) blir 60 euro.Sen när jag ska skicka tillbaka den,blir c.20 euro.Så 80 euro till att betala för 50 cm längre matta.
    kan du inte sälja den och sedan köpa en ny? Om du ändå "förlorar" 80 euro på affärena tt skicka tillbaka den, kan du ju sänka den med 50 euro?
  • Peak
    malins79 skrev 2008-06-26 14:43:19 följande:
    Peak har du fått någon respons på mejlet du skickade igår?
    hmmm, vem skulle jag nu maila?
  • Peak
    malins79 skrev 2008-06-26 14:43:19 följande:
    Peak har du fått någon respons på mejlet du skickade igår?
    respons på vilket mail?
  • Peak
    malins79 skrev 2008-06-26 14:52:47 följande:
    Mejlade du inte en konsult igår som fanns i huset från Proffice, du skrev det i min inbox igår. Men jag kanske missuppfattade det du skrev. Får nog kolla vad du skrev
    jaja jo...jag mailar om typ allt så jag blev lite förvirrad
    Jag pratade med henne och hon sa att kunden är jättenöjd med mig och mitt arbete och de är medvetna om att de inte använder mig fullt ut och ska bli bättre på att hitta fasta uppgifter. Så fram till sem kommer det fortsätta vara lugnt, sedan ska vi ta ett snack i aug. Men jag känner ändå för att göra något annat. Håller på och letar kurser, en kompis (annan ort) ska läsa administration och organisation & ledarskap på distans, men jag hittar inga som jag verkar kunna läsa här hemma...
  • Peak
    Anton2005 skrev 2008-06-27 08:55:29 följande:
    Någon som vet om man kan se brukas parasol på nätet och vad de ligger på i pris?
    vet inte om de finns på nätet, men när jag köpte min torkvinda kostade parasollet lika mycket, det var rätt stort, typ 1200:-
  • Peak
    Anton2005 skrev 2008-06-27 12:19:12 följande:
    Peak- Tack, ringde precis C.E och de hade ett stort kvar så då ska jag önska mig det av sambon när jag fyller år
    Härligt! De är jättefina!

Miamariah - jag vet inte...2 för 700 ?
Svar på tråden Vita tråden del 8