Vita tråden del 8
Numberone; vilken fin pianopall!
Numberone; vilken fin pianopall!
Kajsa, vilka idoter det finns!
Kajsa, fina bilder du visar i bloggen och på dina nya olivträd.
Vanilj, jättefin vattenkanna!
FruPuffen, vet precis hur du känner dig, har själv varit lite låg denna vecka pga bristande energi. Låter skönt med att få en egen dag imorgon. Ta vara på den!
God morgon!
Jag sitter här självmant och dricker min första kopp kaffe.
Jacob somnade om för en stund sen, så jag kände att det skulle vara skönt med att få sitta och slösurfa lite. Idag kommer tre av barnens kusiner hit och ska sova över tills imorgon.
För Saga är det som lilla julafton idag!
Gah, skrev ett långt inlägg som försvann för att jag råkade trycka på reklamen ovanför!
Här är det lite mulet och det har regnat i natt men det ska enligt SMHI klarna upp framåt dagen.
Jag ska gå till Second handbutiken som ligger några hundra meter bort och spana efter ett soffbord att kunna måla om.
Sen hopppas jag maken hinner kolla på att installera våra nya tvättmaskin och torktumlare. Det blir så fint i vår tvättstuga så jag kommer nog vilja bo där, fast det gör man ju med 4personer i hushållet
Tvättstugan blir supermysig. Ska skaffa någon fin tvättkorg, nån krok att kunna hänga en handduk på och nån fin disktrasa.
Vi har nytt tvrum snart också. Där har vi liggande vitmålad råspont. Blir jättebra. Vi monterade ihop vår Ektorp igår och Jennylundfotöljen. VI har både svart och vitklädsel till soffan, maken fick välja och det blev den svarta men jag kommer byta en dag när han är borta. Fotöljen har svartvitrutig klädsel.
Vår kamera är sönder, men jag ska försöka fota med mobilen, så att ni ska få se.
Vi ska köpa en ny platt Tv också när skattepengarna kommer. Jag vill nog ha tvn på en möbel heller än att ha den på väggen. Jag gillar denna från Ikea http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80116600
Tjock kulan, vår kamera är sönder men jag hoppas kunna fota hyfsade kort med mobilen. Just nu håller dom på att installera tvättmaskinen och torktumlare så kanske framåt eftermiddagen.