-
Det är 6st stolar, hoppas de är fina i verkligheten och att maken gå med på att följa med och hämta dem. Tror inte de får plats i bilen även om vi har Volvo XC70. Man måste nog ha släp och jag har bara kört släp en gång tidigare för typ 6år sedan, kan definitivt inte backa med släp.lillafruluva skrev 2008-05-20 12:10:20 följande:Tycker den var jättefin, blir kanon med volangdyna
-
Tack, de kommer från Möbelgrossen.FruPuffen skrev 2008-05-20 12:37:23 följande:Det blir jättefint! Måste säga också att eran skänk och skåp i bakgrunden är kanonfina!Anton2005 skrev 2008-05-20 12:30:49 följande:Jag tror det kommer passa jätte bra till bordet. Tycker de ni har nu oxå såg jätte fina ut
De vi har idag är inte världens bästa kvalitet.
Jag gillar inte dem så mycket och han ville ha 1200kr för 6stolar.
-
Fina bilder du tar Mia!
-
Varför finns det inga fina skåp i min närhet på Blocket? Skulle det finnas något är det sjukt dyrt.
Jag vill med ha massa skåp!
Jag har iallafall varit lite duktig idag och målat lite på mina stolar och mitt hyllplan. Tur att konsolerna redan är målade.
-
Jag bor i Gnosjö, Jönköpings län. Jag letar efter ett vitrinskåp liknade det som du har.Det ljuva livet skrev 2008-05-20 19:26:05 följande:Vart är det du bor Malins? *vässar skåpletarsinnet*
-
Skåp nr 3 är något som jag är ute efter men tycker det är för dyrt.
Det finns många fina skåp i Jönköping men det är knappt 1 timmes resväg dit så då måste det vara ett riktigt kap om jag ska få med mig maken dit. Kör helst inte med släp. -
Julia, så fint!!!!
Himmelbit, vad har du fyndat för något? -
Som hittat! Den kommer bli söt i vitt!Himmelbit skrev 2008-05-20 20:01:02 följande:Den fanns: www.blocket.se/vi/15662775.htm bilden - den gula bokhyllan - som ska få bli vit. 100 kronor
-
Skickar en kram!juliah skrev 2008-05-20 19:54:54 följande:Å tack sötnos!Jag är lite off just nu. Kommer igen när energin är åter, kram!
-
Dll; jag skulle väl kunna åka en bit men det gäller ju att få med maken!