Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-05-20 20:12:35 följande:
    Har mkt att läsa ikapp här ser jag. Det får bli lite senare. Tänkte bara meddela er som följt vår historia kring dottern här att operation planeras till hösten. Jag är fallfärdig nu.

Men, kan dom göra så?!
    Ska ni och er dotter inte få sova ordentligt förrän till hösten?

• malins79

Tjock kulan, jag vill med se bilder!!!
    Kajsa, håller kakelfärgen? Jag funderar på om det skulle vara ett projekt till hösten.

• malins79

God morgon!

Jag ska fortsätta att måla på mina stolar. Förhoppningsvis räcker det att måla två gånger och då blir jag nog färdig idag, om Jacob sover längre än 1timme när han sover. Saga ska till dagis idag så då är OK att vara nere i källaren och måla.

Truffles så spännande med husbygget.

• malins79

Jag har varit lite duktig idag och målat ett varv på stolarna. Jag tror ryggstödet behöver ett lager till. Det får bli ikväll när Jacob somnat. Själva sittdelen ska ha en dyna så där behöver jag inte måla mera.

• malins79

Jag har fått svar på stolarna som jag visade igår om någon kommer ihåg?

Dom har rätt mått och skulle passa bra till vårt matsalsbord.

Hur ska jag lägga fram till maken att vi "behöver" nya stolar istället för de vi har?
    Eller tror ni man får plats men sex stolar i en Volvo XC70 om man fäller hela baksätet?
    För behöver jag släp måste maken bli involverad!
    Jag måste nog ut och träna och backa på vår fabriksgård

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-05-21 18:43:17 följande:
    Oh ja! Sitter som berget! Inte en skavank!
    Vad bra!
    Var färgen dyrare än vanlig färg?
  • malins79

Kajsa, finns det något fint ställe i JKPG som man kan ha picnick med sig, kanske med en lekplats i närheten?

• malins79
    Det ljuva livet skrev 2008-05-21 20:48:28 följande:
    Fina! Jag såg annonsen på blocket Det borde nog gå att få plats med dem om man lägger dem omlott.
    Jag kom på att det är Mors Dag på söndag, så vi får planera in en utflykt till JKPG och samtidigt förrena nytta med nöje
Svar på tråden Vita tråden del 8