• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MildaMaränger

Knyttis! Underbar kaka, kan vi låtsats att jag är din mamma? Räcka ut tungan

Juliah... fina bilder hos grannen!

• summer06

nopp hittade inte the carrot story på elsashem! Nått mer tips?

(¯`°?.¸ ღ ♥ Adrian 2oo6o614 ♥ Alvia 2oo711o6 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Trollens mamma

Morning!

Blev firad imorse,trevligt!

Meli:JA,absolut!Lastbil till Sverige vore nåt det.Flört Vilket skrivbord du länkade till,för en struntsumma dessutom!Jag söker ett skrivbord till tösens rum,och har spanat på ett,men hon jag pratade med visste inte priset,skulle återkomma till mej,men säkert superdyrt...som vanligt.Liknande jättemycket det skrivbordet du länkade till.

Idag blir det morsdagskaffe hos farmor o.en promenad står också på programmet.Glad

• MildaMaränger

Lillafruluva... nu har jag lagt till mig på Vita hem listan Glad

• Meli

mildamMaränger

Vad är det för en lista?

• PD77

Meli:
    Ja, det undrar jag också, vilken lista? Jag la till mig på en lista, inboxade någon här. Kanske var en annan person.

Anton2005: Vilket fynd! Den är jättefin!

Det var någon här i veckan som vaknade sjukt tidigt och gick upp och började pyssla. Personen undrade om den var galen. Jag är också galen i så fall. Jag har börjat vakna vid 5 på morgonen! Jag antar att det är hormonerna i kroppen som förbereder mig inför bebisens ankomst. Jag vaknade 5 även i morse, och vid 5.30 gick jag upp och tänkte att jag kan ju lika gärna sy. Hade ju en massa tyg som låg och väntade. Så nu har jag sytt en blommig kudde, vimplar och ett lapptäcke (nästan färdigt, fattas lite tyg). Jag är såååå nöjd. Jag skulle jättegärna köpa av er här som syr vimlar och grejer, men det skulle bli så dyrt, med allt jag vill ha. Är ju så mycket utgifter nu när bebisen är på väg.
    Har lagt in bilder i bloggen på blommiga kudden och lite tavlor. Resten lägger jag in senare, ska ut i solen nu.

innerligarum.blogspot.com

Svar på tråden Vita tråden del 8