• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • nublu

Lina: Tackar! Tyvärr dricker jag inte kaffe men jag kan ta med en tepåse och lägga i blöt hos dig.

När är vita hem-träffen nu igen? *glömsk*

• malins79
    nublu skrev 2008-05-10 20:36:28 följande:
    Malins: Ska ni göra en copycat på mitt kök i er tvättstuga? Funderar på att köra det konceptet i vår blivande tvättstuga också. Eller om det blir Lidingö där med svarta laminatskivan till.
    Känns som om jag gör en copycat på Juliahs tvättstuga
  • nublu

Lina: Hittar jag snuskigt billiga tågbiljetter så kommer jag. Vore kul att träffa alla. Men jag tågar nog hem på kvällen sen.

• LinaoMatilda
    nublu skrev 2008-05-10 21:40:05 följande:
    Lina: Hittar jag snuskigt billiga tågbiljetter så kommer jag. Vore kul att träffa alla. Men jag tågar nog hem på kvällen sen.
    Hoppas på att SJ skötter sig då.
  • Nattönskan
    Tjock kulan: Tack för ett väldigt bra svar om hur du upplever din pendling. Det där med kostnaden är ju verkligen negativt. Men samtidigt en skön stund på dagen att hinna varva ner innan man kommer hem el hämtar barnen mm.

mimmamum:
    Jag är verklgien nyfiken på din lekstuga eftersom den förra blev så himla fin
    13 år emellan: vad jobbigt med din nackspärr, hoppas du blir bättre snart!

Meli: Vilket fint skåp, oj vilken energi du har fastän du gått över

LinaoMatilda: Vad fint du gjort, man längtar verkligen efter sommaren.

Malins79:
    Åh vad roligt att det blev svart och vit klädsel Jag har också en jennylund, men en vit klädsel på henne. Hoppas vi får se lite bilder sen.

Tar och efterlyser igen lite roliga tips till dotterns tre års dag?
    Tuva 050529, Lova-Li 070830
Svar på tråden Vita tråden del 8