Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

God morgon!

Grattis Lynn! Hoppas vi får se bild snart. Eller du kanske redan har visat bild, hittar inte ditt inlägg bara Kaktus gratulationer.

Mitt plus har gått ut, så nu är jag tvungen att kolla på den där dumma reklambannern. Fyy jag gillar inte reklam! (om det inte handlar om inredning då )

• LinaoMatilda

Kaktus: Jag tror det skulle vara finast med endast längder.

• LinaoMatilda

Hej Malins!

Jag ska föra lite mer grejer till loppis, har ett bord på ett loppistorg. Skönt att bli av med lite grejer, och så behöver man inte stå där och sälja.

Så ska jag städa. Inte så mycket kul alltså. Men känns skönt att få det gjort.

Skönt att vara ute i trädgården!

• LinaoMatilda

Ja precis. Jag lägger själv fram grejerna. Så tar tanten som sköter burtiken betalt. Så går man dit och hämtar pengarna

• LinaoMatilda

Vanilj: Va bra att ni får bra nyheter!

Sylt: Låter som en väldigt trevlig dag. Tänk att sitta på den vackra uteplatsen med en inredningstidning och en kopp kaffe. Härligt!

• LinaoMatilda

Enji: Ja precis, det är priset som står på varan som gäller. Tanten som står i kassan kan inte ändra på det. Fungerar jättebra!

Sylt: hihi jo, känner igen det där.

• LinaoMatilda

Peak: Tråkigt med stolarna. Såg i en blogg att det var någon som också köpt dem och då var de vingliga och blivit gula där också, de hade visst fått kompensation tror jag.

Enji: Jag sparar de kläder som känns speciella för barnen. Kan vara en gullig klänning eller en sliten pyamas. Så säljer jag det som jag tänker att är värt något och sen resten som är användbart ger jag till kompisar som fått barn.

• LinaoMatilda

Sylt: 10 vagnar?? Vi har haft en vagn och en syskonvagn och två barn

• LinaoMatilda

Försökte vid ett tillfälle övertyga mannen att vi behöver en ny, men han förstod inte det. Borde ha frågat dig om råd. Toppen att du haft så många vagnar när du gillar dem ju!

Svar på tråden Vita tråden del 8