Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Dll: 250 kr är ju ingenting för ett skåp. Jag måste hyra lastbil och komma över och shoppa loss Kul att se dig här föresten. Saknat dig och dina skåp

Nu ska jag sova!

Natti natti

• LinaoMatilda

Hej på er!

Videli: Så fin soffa! Och det är så fint med fondvägg i råpanel. Tänker mig att göra sådan i vårt sovrum.

Knyttis: Gulligt av dig att minnas, jo tack jag mår bättre nu.

Så minns jag inte vem det var, men minns att det var prat om en jordgubbscheesecake. Kan man få recept?

• LinaoMatilda

Trollet: Tack för receptet Låter farligt gott!

PD77: Jag hade inte någon elektrisk och klarade mig fint. Kanske om man måste pumpa jättemycket som man behöver en elektrisk. Jag hade en avent.

Vaniljdröm: Ajdå, du kan inte prova ringa till den och höra var det låter?

• LinaoMatilda

Vanilj: Oj, hur har du klarat dig så länge utan telefon? Har du spärrat numret? Du kan väl be om ett nytt sim-kort och så ringa ellos och be om koden igen.

• LinaoMatilda

Sylt: Hur går det med fikapauserna och tidningsläsandet på den fina uteplatsen?

• LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-05-19 10:06:28 följande:
    Haha, sådär.... Just nu har vi inte ens sol så jag låtsas att det är det dåliga vädret som håller mig tillbaka *asg*
    Ja det är klart, inte vill man sitta ute när det är dåligt väder Hörde obehagliga rykten om att du kanske inte kommer på träffen? Det kan väl inte stämma?
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-05-19 10:16:42 följande:
    Ooops . Jag skulle kunna komma bara för din skull , men jag får se om jag hinner/har pengar. Vi ska bort en sväng i samma veva....
    Bla bla bla... Ok, jag får tjata lite till märker jag
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-05-19 10:22:16 följande:
  • LinaoMatilda

Kaktus: Ammningste hjälpte inte mig.

MM: Du kan ju alltid klippa till det så det passar, det är ju så billigt. Det går att tvätta också, iaf har jag tvättat våra.

• LinaoMatilda

Våra vita från ikea är ganska stora, men så finns det gråa som är mindre.

Svar på tråden Vita tråden del 8