malins79 skrev 2008-06-01 21:35:36 följande:
villanordaker.blogspot.com/Nytt inlägg.Ska läsa ikapp. Nu är alla tre kalasen för Saga avklarade. Idag var det barnkalas, det gick jättebra men det var varmt, vi har haft 29grader i skuggan idag.
Fint med blommor i lådan! Jag har min som leksakslåda (borde synas i galleriet i sonens rum).
MildaMaränger skrev 2008-06-01 21:43:12 följande:
hej hopphär har det vart magsjuka, bak och sommarnjutning... allt i ett!Jessika... jag hade en trasig dammsugare nyligen. köpte på
tretti.seTråkigt med magsjuka

Tjock kulan skrev 2008-06-01 22:10:51 följande:
HallojHär har det varit galet varm idag,,jag har i alla fall fått målat lite på skänken som ska bli tvbänk och som det ser ut nu så har jag vunnit sista ronden inga nikotingula fläckar eller konstigt rostfärgad kondens, bara underbart vitt Malins; Vad fint det blev med sockerlådan, hur gjorde du med den, plastade du insidan innan du planterade i den eller?. Jag har en låda i förådet som jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska anv den till, med blommor i blev ju jätte fint.Jea: *asg* du är ju verkligen helt wild and crasy . Med tanke på din kommentar så antar jag nästan att du fick stolarna praktiskt taget gratis är nu än mer abvis och en smula mintgrön Lasse: Fin fina bilder där hade jag gärna fikat en sväng, hur går det för er i stora trädgården med alla projekt? är staketet klart?Misak: Jag var på Gekås för 1 månad sedan ca. Hittade ganska mycket roligt plock, bla en vaxduk lite lampor och tavlor. Ha det så kul i morgon
Har du bilder?
Beatrize74 skrev 2008-06-01 22:24:51 följande:
Hihi...tack...det blir nog bra...även fast det känns nervöst att bestämma utifrån den "fantasibild" man byggt upp i huvudet. Det är ju så mycket annat som spelar in egentligen. Det är svårt att stå där och välja saker till ett kök som faktiskt inte finns, lättare när man redan har sakerna på plats och liksom är välbekant med dem ju. Avundas inredningsarkitekter som troligtvis är duktiga på att hålla så mycket detaljer i huvudet som tillsammans utgör en imaginär helhet. Puhhh...så funkar det inte riktigt för mig.... Jag sökte runt efter skrivbord till sonen och hittade den här, ganska roliga, annonsen....hoppas också att någon hunnit åka över med en Budapestrulle innan det hunnit regna på det stackars åbäket!
www.blocket.se/vi/16580839.htm Hur långt har ni kommit med köket? Vad är kvar?
kickan08 skrev 2008-06-01 22:32:57 följande:
Gokväll! Har inte hunnit vara här på två dagar så nu har jag bara snabbt skummat i kapp. Vill bara tacka jättemycket för alla gratulationer till pyret i magen, ni är så söta!!!!!!!Grattis till fasta jobb Fluffiga och Kajsa! Vad roligt för er!Lycka till med dotterns operation i morgon Kajsa!Tyvärr kommer jag inte i håg mer vad jag skulle
kommentera.Nu väntar sängen! Ha en fortsatt trevlig kväll!!!
Tack! Och Grattis till pyret

När har du beräknat bf? I vilken vecka är du?
Himmelbit skrev 2008-06-02 08:11:39 följande:
Godmorgon!Först på plats idag....Har knåpat ihop ett inlägg om sonens nya hylla - välkommen!
njutensmula.blogspot.comFin!!!
LYCKA TILL KAJSA IDAG!!!!!!!!
Själv har jag haft en lyxmorgon hittills. Bra början på sommarlovet! Sonen vaknade klockan 9.00 (vi är ju en timme före) och var på strålande humör

. Nu ska vi gå ut och blåsa såpbubblor. Sonen har redan klätt på sig i full mundering. Måste skynda tror jag