Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Hej på er!

Vanilj: Vad tråååkigt!! Förstår att du är ledsen. Säger som Lasseliten - använd historien emot honom i framtiden

Kajsa: Visste redan när jag började läsa vad som komma skulle.. . Du är ju helt otrolig!

Lasseliten: Jättemysig byrå! Jag fyndade också en byrå för ett tag sedan på Blocket. Tyvärr har den fortfarande inte fått färg på sig, utan står snällt och väntar tillsammans med (*viskar* massor av) andra möbler.

Bea: Skönt med framsteg! Ser fram emot bilder!!

Mimmi: Vad kul att uttagen är på plats! Nu händer det grejer . Bra att det är du som bestämmer - då blir det bäst!! Har du bild?

Lina: Så fiiin tallrikshyllan blev!!

• Himmelbit
    malins79 skrev 2008-07-06 20:23:58 följande:
    God kväll!Jag sitter i svärföräldrarnas stuga i Steninge, Jacob sover och Saga håller på att kräla runt i soffan. Förhoppningsvis somnar hon snart. Jag och barnen ska vara själva här nere i några dagar. Vanilj, lider med dig!Bea, vad kul att det går framåt med köket!Kajsa, du är min idol!Himmelbit, du är möbelholic! Lina, så fin tallrikshylla, det påminner mig om att jag har en i källaren som jag bara grundmålat. Ska måla den när jag kommer hem!
    Nejdå! Klart jag inte är . Det är bara att jag har en hel övervåning att fylla snart och en maaaassa möbelbehov! *nöjd*
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-07-06 20:32:49 följande:
    Himmelbit- nej, inga bilder idag. Det är en väldigt seg dag för mig, imorgon är jag piggare! Bilder på nattduksbord? :-P
    Jag har inte fotat dem ännu, men det måste jag ju göra såklart. Måste installera Photoshop igen i datorn också - känner mig helt låst utan mina program. Var ni aldrig på loppisen i A?
    Kajsa 77 skrev 2008-07-06 20:32:51 följande:
    haha Ni känner mig väl ! Vad gör man inte för att barnen ska hålla sams?!
    De skulle bara veta vilken mamma de har! Kanske tror att alla mammor skulle göra ngt sådant
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-07-06 20:49:35 följande:
    Himmelbit: Ja jag är supernöjd! Men det var ju ditt fynd så det är klart den är fin. Vill se dina bord också!Malins: Ja det måste du ju. De är så fina hyllor!
    .
    Jag lovar att visa bild. Men än är de inga "skönheter". Röööööda!
  • Himmelbit

Godkväll!

LinaoMatilda skrev 2008-07-07 19:14:16 följande:
    Någon som vill pigga upp mig?
    Har du kört fast? Eller vad behöver du för upp-piggning?
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-07-07 19:27:30 följande:
    Tack Neee, jag är bara så blaseeee idag. Vet inte varför.MiaM: Så fin tavla!
    Inte bra! Om du roas av skadeglädje så kan jag roa dig med att jag "trasslat upp" ett finger. Skulle sätta ihop sonens nya leksaksspis och slank och slaktade lite.. Dumt nog så slår jag upp det hela tiden så det vätskas och har sig. Idag var jag och köpte "plåster på spray" för att testa. Nu var detta visserligen rekommenderat för små och torra sår = helt tvärtom.. Men iallafall... Det sved lite men förhoppningsvis skyddar det.

Min son roas av skadeglädje och eftersom du är sjuksköterska så kanske du också delade hans humor och blev lycklig av trasiga fingrar
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2008-07-07 19:33:31 följande:
    himmelbit - ja, det är en teckning men den ligger i en ram så det tredimensionella är bara djupet i ramen så att säga. hon har fäst teckningen så att det ser tredimensionellt ut *svamlar*mimma - tack! jag också och kul med vårt eget namn tycker jag istället för en standardtext.lina - kan du inte mysa lite med en inredningstidning, tända lite ljus, äta lite gott och bara ha det gott helt enkelt?
    Aha! Vad fint! Roligt med en så personlig tavla också.

På tal om inredningstidningar - jag var inte så hemskt imponerad av senaste Vakre Hjem. Trist!! Jag ser så mkt fram emot den eftersom den kommer så sällan. Därför blir jag alltid så besviken när den inte motsvarar mina förväntningar...
  • Himmelbit
    nublu skrev 2008-07-07 19:56:01 följande:
    Himmelbit: Omslaget såg lovande ut men innehållet var riktigt trist. Mest reklam tycker jag. Blä! Det blir ingen förlängning på den prenumeration, tar Drömhem & Trädgård istället tror jag.
    Ja visst var det väl ovanligt mkt reklam? Jag slutade faktiskt prenumerera på Drömhem och trädgård nu. Jag är inte så shabby som de .
    lasseliten skrev 2008-07-07 19:56:06 följande:
    Hej vänner! Här har dagen gått i dimmornas tecken. Ebbe var vaken mellan 0130 till 0500 natten som var...till slut somnade han och sov till 9. Han var klarvaken, sjöng och skrålade hela sitt sångregister och sen har han nojja på att berätta hur man gör när man går över vägen. - först röd gubbe, trycka på knappe, vänta lite, bilarna stannar, grön gubbe, hålla handen och sen gååå. Det fick jag höra en silion gånger igår natt. Lina - piggade min hemska natt upp något?
    Lille sötisen!! Skulle visa att han var duktig för mamma då
Svar på tråden Vita tråden del 8