Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

knyttis skrev 2008-06-04 21:18:48 följande:
    Himmelbit - Ser härligt ut, taket=en dröm! Mimmi- Tjenixen! Läget? Får du sommarlov snart nu?
    TACK! Ja, nu längtar jag sååå efter att få flytta upp och framförallt att få inreda!!
  • Himmelbit
    knyttis skrev 2008-06-04 22:06:13 följande:
    Nu blev de tyst här, ingen som var diskussionssugen... Godnatt från mig!
    Jättetyst!! Jag är tyvärr sååå trött! Blev väckt kl 03.30 imorse av sonen.... Godnatt godnatt!!
    Kram!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-06-05 21:17:14 följande:
    Grattis få jag lov att säga och Guuuud så snyggt det blir!
    TACK! Ja, det var extra roligt att komma hem idag
    mimmi006 skrev 2008-06-05 21:23:19 följande:
    Himmelbit- vad snyggt det blev med den vita fogen... trägen vinner!
    TACK! Ja, men jag hade ju egentligen gett mig.... Hemlis. Skönt med uppmärksamma kakelsättare!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-06-05 20:49:00 följande:
    Denna lilla vagga köpte jag idag på loppis till Jacob. Det var kärlek vid första ögonkast. Ska den målas vit eller behållas trären?Grattis Mimma! Hoppas vi snart få se någon bild!
    Måla, måla, måla!!
  • Himmelbit
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 20:27:29 följande:
    Tror ni att detta är en House Doctor?Någon som vet hur upphängningen ser ut på baksidan?www.fridasgard.se/varor.asp&va...
    Jag är definitivt ingen expert men visst ser det så ut!
    numberone skrev 2008-06-05 20:34:39 följande:
    Är det någon som har provat ikeas golv?  Är lite sugen på att slänga in detta i köket lite provisoriskt tills vi skall renovera det helt om typ 1000000 år. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80103018
    Vad är detta?! *sträng röst*. Uppfattade inte bäbis min stränga order om avhysning...?! Skrikandes
  • Himmelbit
    Anton2005 skrev 2008-06-05 20:37:30 följande:
    Tror det skulle bli gör snyggt om resten av badrummet passar ihop med stilen på spegeln. Är det inte någon här i tråden som har en sån i sitt badrum? Kommer inte ihåg vem för det va jätte länge sen den bilden visades
    Jag tror att det är LCroft som du tänker på. Hon fick ju en svart HD-spegel som hon satte i badrummet om jag inte minns fel.
  • Himmelbit

Tjockkulan: Åhh vad fint kaklet blev efter målning!! Mycket bättre som vitt än som rosa!

Vaniljdröm: Vilken ungkarlslya du länkade till!! *asg*

GRATTIS Mimma - äntligen!!

• Himmelbit

Måste bara få berätta att jag är sååå glad och lycklig idag!!

- Min systerdotter fyller 9 år idag - GRATTIS!
    - Sonens nya sulky kom hem idag. Skönt med en smidigare vagn när man ska packa in i bilen!
    - Senaste numret av Lantliv gjorde mig glad!
    - Skattepengarna har kommit.
    - Vi har vit fog i badrummet
    - Väggarna uppe är i princip färdigmålade och tapeterna kommer förmodligen på plats imorgon.
    - Jag har shoppat en massa fina saker idag! *nöjd*

BÄST AV ALLT!
    Min systerson Calle är den tuffaste lille kille som finns. "Normalt sett" blir en människa väldigt medtagen efter två behandlingar med cellgifter. Calle spelar fotboll, springer runt i trädgården och säger "Osis" när han får en infektion eller behöver åka in för att få nytt blod. Calle, som för ett par månader sedan hade hela kroppen full med cancer, har inte EN ENDA cancercell kvar i hela kroppen redan efter första behandlingskuren!

Måste ju dela med mig av min lycka ju!!

• Himmelbit
    Kajsa 77 skrev 2008-06-05 21:49:50 följande:
    Hon är en tuffing och beklagar sig inte alls! Hon tar inte ens smärtstillande som läkaren ordinerade. Och operationen har redan gett utdelning. Hon sover så himla gott nu på nätterna. Hon ligger i samma ställning som hon somnat i flera timmar och far inte omkring och kämpar efter luft alls. Hon ser så tillfreds ut och det är en sån lättnad för oss! Underbart!
    Åhh vad roligt att höra!! Lilla pluttan! Tänk att detta har påverkat hennes språk t.o.m... Kan tänka mig att ni är lättade nu och känner att det var värt allt! KRAM
Svar på tråden Vita tråden del 8