Vita tråden del 8

Visst var det klantigt men vad gör man inte för att ge sin son ett gott skratt
Ajdå, det lät inte skönt! Din klant
Hej på er!
Skulle in och kolla till er lite innan jag ger mig på målningen igen. Var bara tvungen att säga - jösses Bea, vilka underbara kuddar. Håller med JohannaJ - jag blir sååå sugen på att sy när jag ser dem!! Hur fina som helst!
Hej på er!
Julia: Det är sååå fint med infällt gammalt fönster. En mysig detalj som gör massor för helheten. Underbart tak!! Ska bli spännande att se när allt är klart sen - lilla julafton .
Malins: Jag har precis sagt upp min prenumeration på D&T och fick detta nummer som "sista". Är jätteglad för att jag fick det för jag blev positivt överraskad och tyckte att det var ett bra nummer!
Lasseliten: Usch vad tråkigt med jobbiga nätter. Sonen har också jobbiga nätter nu och vaknar mitt i natten och är ledsen och har svårt att somna om. Jättejobbigt! Vi får hoppas att det "vänder" snart för dem (och oss..).
Har nytt i bloggen - målarprojekten börjar bli klara .
http://njutensmula.blogspot.com
Just det - glömde...
Julia - Vi har en ärvd gammal lampa i vardagsrummet. Svår att förklara... Minns du den eller ska jag fota? (sitter precis framför den med kameran bredvid, så det är inga problem om du önskar).
Nu tittar solen fram igen efter en störtskur. Ska rensa lite i ett skåp tills sonen vaknar. Sen går vi nog ut en sväng *håller tummarna och tror på fortsatt soligt väder*.
Ses kanske senare!
Hej på er!
Försöker natta min son som är alldeles övertrött och lever runt som en duracell-kanin.. Nu har jag lämnat honom inne på hans rum och han roar sig själv med sång just nu..
Ska försöka läsa ikapp och se vad ni haft för er idag
Nämen, har du börjat om från början.. . Jösses vilket jobb! Du som var halvvägs sist vi pratade. Har du tagit ett annat program nu då eller samma?
Jag mår bra tack! Målar och målar mest hela kvällarna, men många fina saker blir det
Jag vet att många redan har sagt det - inte minst i alla bloggar - men jag måste OCKSÅ säga det.. JAG ÄLSKAR LEILAS SENASTE BAKBOK! A piece of cake. Jag provar mig fram sakta men säkert och är helnöjd. I söndags hade vi inget frukostbröd. Standard då är att baka scones (eftersom det inte finns ngt roligt att åka och handla på söndagar heller..). Provade Leilas scones med müsli i (hon skrev fruktmüsli men vi hade lättmüsli hemma - funkade kanon). Ovanpå var det solrosfrön. Sååå goda!!!
Idag har jag bakat kladdkaka. Skulle egentligen vara riktig choklad nedbruten i bitar i, men funkar kanon utan också (hade ingen hemma). Supergod helt enkelt!! Ska snart bege mig upp med kaffe och kladdkaka till sambon med kompis som lägger golv en trappa upp.
Godmorgon!
Idag har jag fått sovmorgon - underbart!!
Bea - Vi har bilat på det sättet två somrar i rad och jag älskar det!! Så underbart att bara få stanna där det är vackert och sedan avgöra, på plats, hur länge. Då är jag ett kotrollfreak ska du veta..
.
Ang. resrutten och stopp - vilken väg ska ni åka?
Har nytt i bloggen - sonens lekrum har äntligen fått gardiner!
http://njutensmula.blogspot.com