Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-06-03 11:21:24 följande:
    Hej på er, har fl strulat för er idag? Jag kom in för en stund sedan.Ni som har skolbänkar/pulpeter hur mycket har ni betalt för dem?Det finns en på vår secondhandbutik för drygt 400kr. Den är lackad och jag skulle nog vilja ha den vit. Är det ett vettigt pris?
    Jag betalade 100 kr för min - hittade den på Blocket.

Hej på er förresten!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-06-03 19:24:54 följande:
    Himmelbit, var är sopkvasten köpt någonsstans? Letar efter födelsedagspresent till min syster. Vet du vad den kostar?
    Kvasten är köpt på Svenssons i Lammhult - inte jättelångt ifrån dig va?! Jag vet att de finns i flera "design-butiker" men den är därifrån. Heter Mago borste vit och kostade 450 kr. (Svärmor fick betala 100 kr extra pga att de skickade den med postförskott, men har du nära så "räcker" det ju med 450 kr).
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-06-03 19:56:27 följande:
    Juliah, var är hon?
    Undra om det inte var denna veckan som de skulle till Grekland?
    Beatrize74 skrev 2008-06-03 19:58:54 följande:
    Kan inte tro att jag äntligen har läst ikapp...för första gången på evigheters evighet. ...IMORGON KOMMER KÖKET!!!!!!!!!!!!!Jag bara måste få skriva det med stora bokstäver. Det kommer ta upp all plats i vardagsrummet för vi ska börja montera det först på fredag då vi får backup från höger och vänster. Nu håller maken på att göra klart golvunderlaget där det ska stå. Det är så spännande!
    Spännande!!! Förstår att du ser fram emot det!!
  • Himmelbit
    numberone skrev 2008-06-03 20:00:13 följande:
    Oh va roligt att få nytt kök!!!! Mycket stök som verkligen är värt det när det är klart!!
    Hur är läget? Inga bäbisar i knät?
  • Himmelbit
    Till NO´s bäbis!

Härmed vräkes du från din enrummare! Du bör lämna SENAST imorgon eftermiddag. Men det är allra senast. Du bör därför påbörja flytten redan inatt. Tänk inte på städningen - det ordnar sig!
  • Himmelbit
    numberone skrev 2008-06-03 20:10:17 följande:
    hahaha!!
    Ibland kan det hjälpa ta till lite hårda tag
    Du får meddela mig om han/hon inte skulle lyda....
  • Himmelbit
    Beatrize74 skrev 2008-06-03 20:14:14 följande:
    Himmelbit - skåpet var ju superfint! Jag skulle verkligen ha velat köpa det om jag bodde lite närmareKikar lite på "Äntligen hemma" (reklampaus)...Isabelle gör om ett kök...det hela känns väldigt halvdant (jag antar att någon annan, eller hon själv senare...siliconar under diskhon...och målar stommarna...skjuter fram dem etc. Vad Timell gör vet jag inte...någon annan som vet? Missade precis början. Blir sugen på att plantera gurka när jag ser kommnade trädgårdsinslag. Och bönor...så vackert...men...vi är ju så dåliga på att äta bönor så det blir nog bara ett enda dåligt samvete att vattna dem är jag rädd.
    Ja, visst var det fint! Skulle också gärna vilja ha det.. Bor ju bara 7 mil ifrån men jag tror att jag får lägga band på mig...
  • Himmelbit
    Videli skrev 2008-06-03 20:34:21 följande:
    GODKVÄLL VI ÄR NU HUSÄGARE, IDAG SKREV VI PÅ KONTRAKTEN KÄNNS HELT OVERKLIGT
     Stort GRATTIS!!
Svar på tråden Vita tråden del 8