• Videli

Vita tråden del 8

Det ska finnas ett husmorsknep när skjortorna blir gula under ärmarna av deo och sånt. Vad är det som tar bort det?

Bukpluver eller var det ättiksprit? Fundersam

• Videli

Tror det var på Rent Hus jag såg det, men dom låster ju alla knep till anytime och det har inte vi...

• Videli

Är det någon som vet vart man kan hitta fina stora ljuskronor i smide/gjutjärn?
    Skulle vilja ha en i matsalen, alt. en kristallkrona utan lampor enbart med stearinljus. Men sånna fina till bra pris verkar omöjliga att fynda

• Videli
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-06-19 15:53:13 följande:
    Hur gör man för att få in det inlägget som man vill komentera i sitt eget inlägg???
    Välkommen!

Du citerar på "A knappen i högra hörnet...
  • Videli
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-19 15:56:12 följande:
    Min Mamma är smed och hade kunnat gjort en super fin till dig
    Jaha vad coolt Hon har inte egen försäljning då?
  • Videli
    juliah skrev 2008-06-19 16:09:08 följande:
    House doctor har en jättefin som jag har beställt, alltså krona för starin. men jag misstänker att den blir för liten hos er...Har en granne som är smed också.Leo, så lite så!
    Jaaa jag tänkt just om några av de olika märkerna hade en sån. Springer genast och kollar in den, finns den med i deras katalog 2008?

Jaaa egentligen behöver jag en ganska såå stor, rummet är ju stort och vi kommer ha ett stort bord, Kan ju då finnas risk för att den ser för pluttig ut
  • Videli

Man blir helt sjuk av att gå in på HD hemsida, vill ju ha allt. Men kronorna såg lite små ut, men det är ju svårt att se på bild...

• Videli

juliah,

Jaaa prata inte om blocket, missade en sån fiiin barock krona med 10 min, den var superbillig.
    Men brukar hålla utkik. Vill ha en med måånga prismor och då är dom ju tyvärr inte så billiga...

Den här är ganska fin http://www.blocket.se/vi/16185632.htm?ca=11_s men en gammal annons...

Jag har en gammal kristallkrona i bakhuvudet som jag såg hos Carin & Carl http://58973.webpublisher.eurovator.se/00004/00012/ 
    Men man ser inte så mkt av den, men den är gjord i tenn, sååå fin!!! Men costa costa

• Videli

lasse,

Åååå va bra att du kom, tänkt på dig idag. Din lampa som du har i köket, är det en likadan som isabella.com säljer ut nu?

Svar på tråden Vita tråden del 8