• Videli

Vita tråden del 8

FruPuffen skrev 2008-06-25 11:55:12 följande:
    Lite från mitt kök med nymålat kakel!www.etthusivitt.blogspot.com
    Ååååå vad fiiiint. Vad har du använt dig av för färg när du målade kaklet?

Vill måla vårat klinkersgolv i nya huset, vi har inte ork att lägga nytt nu, så tanken slog mig att måla det.
  • Videli

Här kommer en liten tjuvkik på den snart färdiga hallen

• Videli

LCroft,

Stackars liten, stor kram till er!

• Videli

Ojjj vad min bild blev konstig, snuddig Fundersam

• Videli

Tack alla, det behövs just nu. Känner att det inte finns så mycket tålamod kvar för den här lägenheten vill ju bara flytta nu... Men vi vet hur viktigt det är att allt är klart när man ska ha visning...

MM, Nej det är vår gamla tråkiga lägenhet, som faktiskt nu börjar bli riktigt fin

Men jag bara längtar till nya huset, vill inte måla nått mer här hemma känner jag...

• Videli

Hallå alla, jag är sååå glad just nu

Vi har sålt lägenheten innan visningen och fick mer än vad vi hade hoppats på, Jiiiiha å vad jag är glad

Ville bara dela med mig av min glädje

• Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-06-25 22:41:14 följande:
    Grattis! Klart att ni fick det, den är ju helt underbar er lägenhet.
    Tack tack tack, jaaa det är helt galet
    Det ljuva livet skrev 2008-06-25 22:43:26 följande:
    Videli. Vill du fortfarande ha en Howard?  Dessa var inte så galet dyra *tror jag*www.folkhemmet.com/shop.pab|41&id=5935
    Kom inte in på länken, och hittar den inte...
  • Videli

Syltan,

Tack och VÄLKOMMEN HEM, Saknat dig

mimmi,

Det var ett ungt par som såg lägenheten igår kväll och ville bara ha den, sen hade dom förlorat så mkt budgivningar så dom la ett högt bud över utgångspriset Tack tack

• Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-25 23:00:46 följande:
    Videli- så skönt! Men ni ska inte ha det ute ändå? Med den hallen kan ni väl få ännu mer? *girig*
    Hihihi joo jag var oxå jätte girig idag.
    Men dom la ett bud som vi skulle acceptera och då vi ställde in visningen.
    Så det är ju en jätte changsning för oss. Tänk om det inte skulle bli någon annan som vill bjuda så högt som dom la. Men det som avgjorde var att dom kunde tillträda så snabbt, inte alla som kan det.
    Så om 6 veckor bor vi i huset
  • Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-06-25 22:57:51 följande:
    Testar igen.. www.folkhemmet.com/shop.pab|41&id=5935Om inte så kolla under soffor på www.folkhemmet.com/
    Nu hittade jag den. Låg ungefär som lilla soffbutiken och deras howard är lite finare. men värt att kolla upp i verkligheten
Svar på tråden Vita tråden del 8