• Videli

Vita tråden del 8

amanda25 skrev 2008-06-21 21:58:32 följande:
    Videli! Byrån finns lite längre ner på första sidan i mitt galleri. Dålig bild!
    Ja man såg inte så mkt på den bilden. Usch jag har nog inget bra svar Generad Tyckte båda var jättefina. Men skulle nog välja dom släta till en nätt byrå...
  • Videli
    Anton2005 skrev 2008-06-21 22:33:32 följande:
    HejHoppas alla haft en trevlig midsommar. Tänkte be om lite hjälp. Jag och sambon är mitt uppe i en diskution så ursäkta mitt egoinlägg utan att jag läst tillbaks eller kommenterat.Alla våra dörra, lister och bröstpanelen i hela huset går i en mjuk grå färg. Nu har vi (jag) börjat fundera på om vi skulle måla vitt ist, samtidigt som det känns som MASSA jobb och jag gillar den gråa färgen men vitt känns fräschare på något vis. Bestämmer vi oss för vitt så måste skjutdörrar och allt målas. Vad tycker ni? Jag lägger in lite bilder och som ni ser på en del ställen så är färgen bortsliten och det måste ändå göras iordning.
    Vi har oxå mkt grått i nya huset, men jag kommer måla om allt till vitt.
    Som du säger så ser vitt mkt mkt fräschare ut... Så orkar ni, skulle jag måla om. men ta rum för rum...

Trappen skulle jag het klart måla vit
  • Videli

mimmi,

Vi ska oxå ha en soffa mitt i rummet i nya huset, tyvärr kan jag inte visa bilder nu. Men bakom kommer det vara bokhyllor och utgång till balkongen...

juliah,

Åååå så gulligt skrivbord. Är oxå på jakt efter fina skrivbord, men alla jag ringer på är redan sålda

• Videli

juliah,

Jag är helt beroende av blocket. Min man vill skicka mig på avgiftning, ett behandlingshem
    Hinner i alla fall inte med blockets tempo...

• Videli
    malins79 skrev 2008-06-22 22:02:52 följande:
    Hihi, jag med. Min man tycker också jag är helt beroende av Blocket och Vita hemtråden

Men idag var min man GLAD åt blocket, har fått alla garderober och onödigt tjafs sålt idag, sååå skönt...
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-22 22:52:33 följande:
    Jag har faktiskt funderat på det själv! De är ganska fina, tycker jag, men var ska man ha dem?
    Jag letar efter en taklampa i biblioteket, är tror jag en malmkrona skulle göra sig. Men kan inte bestämma om jag gillar dom eller ej
    MildaMaränger skrev 2008-06-22 22:52:42 följande:
    Videli... nu kom jag på en sak... Bruka har fina ljuskronor i smide
    Jaha, har dom. Har jag aldrig sett eller tänkt på. Måste kollas in, tack för tipset
    Har du någon hum på hur stora, små dom är?
Svar på tråden Vita tråden del 8