• Videli

Vita tråden del 8

Godkväll...

Helt slut efter 10 timmar arbetsdag, usch va jag är less på att göra folk vackra

Lina, Grattis, gud vad roligt. Vill oxå ha ett nytt jobb...

mimmi, Hugo´s rum blir jättefint

• Videli

Himmelbit,

Jag är hudterapeut och gör allt från topp till tå. Driver en salong! Ja det är lite mäktigt nu, skulle kunna jobba 12 tim om dagen 7 dagar i veckan nu under sommarhalvåret, då alla sommargäster flyttar ut.

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:48:38 följande:
    Videli: Kommer du inte på träffen? Skulle vara kul att träffa dig.
    Skulle vara jättekul att träffa er i tråden oxå. Men just nu finns det inte så mkt tid över mitt upp i all försäljning av lägenheten och flytten.

Men när är träffen, var den på lördag?
    Himmelbit skrev 2008-06-23 20:50:08 följande:
    Aha! Jag kan tänka mig att det är mkt att göra nu. Vet ju själv att man gärna vill "bli fin" inför sommaren också.
    Jaaa det är galet mkt nu...
  • Videli

Tack flickor, ja jag kanske ska slå till i alla fall då. Den är ju trots allt väldig billig.

• Videli

MM,
    Kraaaam gumman

Är det bara jag som inte kommer in på blocket?

• Videli
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-25 09:42:23 följande:
    Kommer inte heller in
    Camilla R skrev 2008-06-25 09:42:44 följande:
    Var tvungen att prova och NEJ jag kom visst inte heller in...
    Abstinensen stiger Oskyldig
  • Videli
    Anton2005 skrev 2008-06-25 09:53:03 följande:
    Jag kommer inte heller in, gjorde inte det igår kväll heller :(
    Nej inte jag heller, men nu verkar det fungera för mig igen.... konstigt!!
  • Videli

Lägger oxå till er som har kaos hemma. Jag vill just nu bara lägga mig ner och gråta Gråter

Känner att det är övermäktigt just nu, trodde vi hade bra fas på allt. Men nu strular allt, den minsta lilla skruven bråkar

Tänkte att jag skulle fota hallen som snaaart är klar, men har haft sånna problem med att få in bilder här på FL så jag vet inte om jag lyckas...

• Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-25 11:04:55 följande:
    Jag har kaos här hemma, men är rätt glad ändå... jag tycker det är så skönt att få vara hemma på dagarna och hinna med att plocka överhuvudtaget! Men en del dagar känns det tungt. Det är bra att det är soligt idag iallafall, så man slipper att kura inne! Förlåt mitt käcka inlägg...
    Hahahaha
    Ja jag kan oxå leva i ett kaos och har gjort det i 4 år. 5 personer och en hund på 65 kvm. Men just nu är mitt kaos olidligt då vi har visning imorgon och folk ska komma hit och betala pengar för våran lägenhet. Så då vill man liksom inte visa upp kaoset...
Svar på tråden Vita tråden del 8