Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-06-16 14:28:57 följande:
    Kikar bara in snabbt ....På onsdag kl. 8 ska vi vara på förlossningen för att sätta fart på lilla bus....Hoppas att det inte tar ett par dagar bara....
    Åh, så spännande! kram och lycka till!
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-16 15:38:20 följande:
    hej på er tjejer!Behöver presenttips, en massa ungar fyller 2 och 3 år nu både pojkar och flickor - vad köper man??Sen fyller ju min egen unge 2 år i helgen och jag vet inte alls vad vi eller någon annan ska köpa och alla frågar...Han har en trehjuling och en massa leksaker, utemöbler, dockvagn (min gamla ) och kläder...så vad önskar man sig? Och vad köper man? 2-3 åringar har ju typ ALLT! redan!
    Mina tips till leksaker till din egen son (att önska av andra eller köpa själv) är duplo och Brio tågbana/tillbehör. Rejäla grejor som barnen leker med länge. Att det dessutom över upp tankeverksamheten (konstruktion) och motoriken är ju bara ett plus

När Dennis fyllde två fick han en leksaksspis och sen även leksaksmat. Då med kardborreband, så man kunde bygga egna hamburgare.
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-06-16 15:39:44 följande:
    juliasvitadrommar.blogspot.com/Nytt.Jag är så lycklig att tårarna bränner...barnen får plats på dagiset vi vill ha dem på till hösten 09. De tar in 4 barn varav två är våra!
    GRATTIS, vad härligt att veta att de kommer få plats!
    Att ha barnen på det dagiset (förlåt förskolan) som man själv önskar och vill är toppen. Själv är jag övertygad om att vi har haft den bästa förskolan, men vi fick vänta innan Dennis kom in -sen åkte Robin med på ett bananskall (syskonförtur)
    Att vår förskola har längst kö i Nacka är fullt förståeligt, den är underbar!
  • Camilla R
    MiaMariah skrev 2008-06-16 16:57:33 följande:
    Har plockat lite sommarblomster (säkerligen lite ogräs också)..
    Det gör ju inget, huvudsaken är att det är fint och somrigt och det var det ju också.
    Är det ett Gustavsbergskrus förresten?
  • Camilla R

Kajsa 77 skrev 2008-06-16 21:37:16 följande:

Idag har vi beställt prylar från isabella SMith för nästan fem tusen. mimmi, juliah, lasseliten, Lina och jag. Bara frakten gick på ungefär 800 kr.
    Ohhh, jösses!! Det var en beställning som heter duga. Vi andra får ju förhoppningsvis se bilder på inköpen sen
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-06-17 07:28:51 följande:
    malin,Tack, ja blommor är ju bra fast jag tror inte att frun är så mycket för blommor just. Svårt att köpa till någon med helt annan inredningsstil. Fast ja, hur fel kan en blomma bli egentligen?Ett gott vin till midsommar kanske. Någon som vet något gott?
    Vi gillar vinerna från Penfold´s vinhus!
  • Camilla R
    Anton2005 skrev 2008-06-17 09:08:10 följande:
    God morgon!Juliah-Fint skåpet blirTänkte be om lite tips. Vi har tre walking closets där det finns inredning för att hänga kläderna på galgar men det finns inga hyllor där man kan lägga kläderna. Vad ska man sätta in för hyllor, någon som vet?
    Vi har en sådan garderob i vårt sovrum. Vi har gjort den allra enklaste lösningen. Antonius (stativ med trådbackar) från IKEA som står under snedtaket. Mycket förvaring för tröjor, byxor, dukar osv. Samt att man kan ha förvaring ovanpå. Kanske inte den allra snyggaste lösningen, men den är praktisk
  • Camilla R
    misak skrev 2008-06-17 14:12:26 följande:
    Sorry! Det var så himla bra pris! Den var så fin! Blev lite sugen själv på den.Har ni något bra tips på vad man kan köpa till sin son när han fyller tre. Inte bilar, tåg det finns i överflöd. Och gästerna köper säkert det redan. Nä något mer rejält!?
    När du säger tåg, menar du då Brios tågbana m. tillbehör? Annars så tycker jag den är en perfekt present. Även duplo är populärt, om det är leksaker man vill köpa.
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-18 09:27:46 följande:
    Godmorgon,Ang TV så har vi en 32 tum och jag tycker det räcker gott och väl. Barnen o mannen var inne på större med tack o lov fick jag min vilja igenom. malin, Vad är en spruta? kan man hyra nått sånt?
    Vi har en 42 tums TV och jag tycker att det är kanon Sambon var först inne på en 50 tum, men det hade blivit tokstort.
Svar på tråden Vita tråden del 8