Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-18 09:58:17 följande:
    Camilla R skrev 2008-06-18 09:54:07 följande:
    jättesnygg!! Pris?
    Hittade den när jag bläddrade i taxfree-katalogen inför den stundande resan. Där finns den med för 895:- (rekommenderat pris skall vara 1498:- )

Skall ut och sniffa parfymer på lunchen, min favorit (CLEAN)fanns inte med i katalogen, däremot fanns det andra varianter av CLEAN (Fresh Laundry, Shower fresch och Warm Cotton) så jag skall se vilken som är fräschast.
    Någon som vet?
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-18 10:05:14 följande:
    Jaaa det är nog så att man får nog utgår lite från rummet där den ska vara. Hade vi satt in en 42 tum i vårat lilla vardagsrum med snetak så hade det sett jättekonstigt ut.Men har man ett större rum med många väggar så kan man nog gå upp i storlek.Letar själv TV till sovrummet  Har sagt till mig själv att aldrig ha TV i sovrummet men nu har jag faktiskt ändrat mig.Våran TV kommer killarna ta över i sitt allrum, sen kommer vi ha en projektor i vardagsrummet. Så skönt att kunna gömma skräpet. Sen sattsar vi på en mindra TV i sovrummet. För det är ju sååå skönt att ligga och kolla på film ibland
    Ja, det är superskönt att ligga i sängen och titta på tv.. Vill också ha en ny sovrumstv, vi har en 14 tums tv och jag har svårt att se texten även MED glasögon (eller linser) på ...
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-18 10:06:23 följande:
    CamillaR - aha, det var ju bra pris - vart ska ni åka?
    Vi ska åka till Cypern (Fig Tree Bay) vi blir ett litet "gäng" på 9 personer inkl barn som åker tillsammans. Kul för både vuxna och barn!
  • Camilla R
    swemaria66 skrev 2008-06-18 10:41:08 följande:
    Så här blev min hylla...glömde bort att ta en före bild, den var obehandlad innan från IKEA.Klicka på bilden så får ni upp hela.
    Har IKEA såna hyller, finns de nu?
  • Camilla R
    swemaria66 skrev 2008-06-18 13:27:31 följande:
    Håller på att städa...har funderat länge på om detta bord är ett hopplöstfall eller om den kan bli snygg vit eller svart....behöver er råd hyllan på vägen kan jag måla vit eller kasera. bordet har grå/svarta stenplattor. mattan är ute på vädring men den är i brunt/svart/vit.
    Vi hade precis ett sådant bord... Vi har gett bort det till sambons föräldrar. Bordet är ju praktiskt, men jag gillade det inte längre.
  • Camilla R

Kajsa 77 skrev 2008-06-18 17:16:41 följande:

ÄNTLIGEN är turen på min sida!!!!! TJOHOO! Jag har redan köpt stolarna via telefon. SKa hämta dom nu!!! 6 leksandsstolar för 1200 kr!
    Grattis, vad kul och vilket fynd!!
Svar på tråden Vita tråden del 8