Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Nu har jag gjort en liten beställning på ELLOS, bl a vita jeans till mig och den här lampan www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=158922&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dbordlampa%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
    Det var lite rea (dock ej på lampan) samt fri frakt.

NU skall jag göra mig redo för ödesmatchen, Sverige - Ryssland. Ni hejar väl ordentligt allesammans ??

• Camilla R

Tjock kulan skrev 2008-06-18 20:56:02 följande:

Kajsa: Nä enl min filosofi så hade du helt enkelt plus på ditt karmakonto och blev belönad med dessa underbara blocketfynd Malins: Ja vi får väl se om det är virusprickar eller vad, Alice träffade en vänninas son i fredags och han fick sina prickar i söndags, och Alice sina i går morse. Bvc snackade oxå ev om Tavegyl för ev kläda men än så länge har hon inte kliat sig, konstigt nog.Camilla; FIn fin lampa, i vilket rum ska den få bo?
    Det lutar åt att lampan skall få bo i vardagsrummet, eller så får den byta med lampan 'årstiden' som står i köket...
  • Camilla R
    lillafruluva skrev 2008-06-18 21:02:36 följande:
    Leila på tv4+
    Det funkar ju inte en dag som denna... Inte för mig i alla fall.
    Gör ett snabbt inho0pp här i halvlek
  • Camilla R

Tjock kulan skrev 2008-06-18 21:47:47 följande:

Meli: Nu kan du Camilla, låter bra årstiden är ju oxå så fin
    Ja, de är jättefina bägge två, på helt olika sätt
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-06-19 06:24:52 följande:
    Är det någon som har ett underbart recept på marängtårta att dela med sig av? Eller som provat Leilas chokladpavlova?
    Kanske inte alls denna typ av marängtårta du är ute efter. Men sån här typ av tårta har vi haft på midsommar i många år (samt även på Dennis dop) den är supergod och kan varieras massor-fast så här års är det ju jordgubbar som gäller
    kryddburken.wordpress.com/2007/05/01/pinocciotarta-brittatarta-glommingetarta-margaretatarta-herrgardstarta-mm-mm/
Svar på tråden Vita tråden del 8