• Meli

Vita tråden del 8

Idag har jag äntligen hittat IKEAS hemnes pottskåp som utgått som jag varit på jakt efter länge. SKa hämta dem idag. Det dörjer väl innan de hinner vitmålas, men jag har dem i alla fall. Han skulle ha 300 för båda. Tur man inte åkt in på förlossningen än, tänk om jag hade missat det

Nu ska jag kolla igenom tråden lite

• Meli

SYster ruffa

Skönt att höra det. Ibland undrar jag om det är så där finbäddat med kuddar varje dag, och om kuddarna ligger så fint i soffan....

• Meli

juliah

usch, vi har med haft det så där för några år sen, jättejobbigt! OCh svårt att se ett slut på det. LÖn för mödan är ju att det blir precis som ni vill ha det i slutändan...

• Meli

Numberone

Förstår att det är tradigt att vänta.... men jag hade massa projekt hela tiden, så jag kände ingen stress. Om du orkar, så införskaffa lite nya möbler som ska vitmålas osv, så går tiden fortare. Tyckte jag i alla fall...

_____

Ja, nu är jag tillbaka, vår lille 3a tittade ut 5 dagar över tiden. Förlossningen tog 3 timmar. Så här hemma är det fullt upp, men nu när han snart är en månad så börjar rutiner infinna sig, och man börjar kunna ta itu med hemmet igen.

Skruvade ihop ett badrumsskåp från Ikea, Flåren heter serien, gillar den jättemycket.

• Meli

kickan08

Jag gillar om man blanda format, tycker det kan bli jättesnyggt.

• Meli

misak

så gulligt, blev full i skratt när jag läste det

• Meli

Videli

Det ska gå jättebra att måla på kakel. MIn mans kusin gjorde det för mer än 10 år sen och det håller fortfarande jättebra.

• Meli

malins79

MIn man är också sådär, de behöver lite mer tid på sig för förändringar i hemmet. Jag håller på att bearbeta att även vårt vardagsrum/kök bör få kritvita väggar (har lyckats med resten av huset, men just här verkar det vara svårt Det kändes dock som om jag nådde liiiiite längre med övertalningen nu ikväll

OM ni diskuterar det så ska du veta att kakelfärg håller väldigt länge, se mitt inlägg ovan

• Meli

tjock kulan

Jag kom inte in i ditt galleri....

• Meli

Jag skulle behöva lite tips.... någon som vet vart man kan hitta sittkuddar, eller vad det heter, alltså kuddar man har på golvet. VI har ett rätt trångt allrum som håller på att inredas och tänkte att det kunde vara bra för barnen att kunna sitta på.

Svar på tråden Vita tråden del 8