• Meli

Vita tråden del 8

ninizen

Jo,jag tror det blir fint! Brukar handla mina knoppar på "fridas gård" tycker hon har fina.

• Meli

Längesen jag var härinne och skrev. Har inte riktigt tid nu, som nybliven trebarnsmamma och allt. Håller dessutom på att måla (vitt såklart) varje ledig stund. Har handlat en del som ska målas vitt.

Peak

Och "spann" kanske

• Meli

ninizen

Jo, håller med, men sen å andra sidan, breda dialekter är väl inte så fina vilken dialket det än är.

• Meli

Är det någon som har tips på hur man inreder SMÅ barnrum. Vår 5åring kommer nog snart vilja ha ett eget rum och det enda som kan erbjudas är då ett på 10kvm med snetak.... (varför bor man så trångt??? Alla här verkar ha en boyta på minst 200kvadrat..... hade velat flytta till ett större hus, men de är ju såååå dyra här nere....

• Meli

nublu

jo, jag är ju skåning så jag vet vad mög betyder

har du bilder på rummet?

• Meli

Nu har jag äntligen skapat en blogg, den heter Hem i Vitt.

Sen är jag äntligen klar med mina sängbord. Allt tar så himla lång tid när man har tre yrväder här på dagarna, och på kvällen är man ju sååå trött OCh så är det ju så fint väder här

• Meli

Nu,mberone

Åhh, vad skönt att ni fått komma hem!

Har inte varit här inne på ett tag, så jag visste inte att du blivit mamma. Stort grattis!!!

Svar på tråden Vita tråden del 8