• Meli

Vita tråden del 8

Kaktus

Jag har inte gjort något med överskriften, utan det är standard, när man inte gör något själv sas.   Jag valde den mall som var vit bara, det fanns olika mallar man kunde välja under tiden man skapade bloggen.

Däremot undrar jag hur man får till bilder och sånt som andra har i sina överskrifter

• Meli

Alla som har blogspot....hur får man till Etiketterna, så att de blir klickbara i sidan sas. För jag har ingen rad med etiketter, men det står ändå under mitt inlägg att det tillhör etiketten "sovrum"

• Meli

Kaktus

Lycka till med övertalningen
    Så fin TVbänk, älskar Liatorp.

HImmelbit
    Bra att du hittat sängskåp som du gillar. Jag var med på jakt länge, men till slut hittade jag gamla Hemnes på blocket som jag fick vitmåla

Sussi N

Smart med studsmattorna. Fallhöjden blir ju 0 och man slipper nät. Dessutom, en annan säkerhetsrisk som inte så många tänker p å som elimineras. Det är att små barn kan gå in under studsmattan och bli hoppade i huvudet, helt livsfarligt. Vi har skaffat ett nät som vi ska fästa runt benen på studsmattan för att skydda vår vilda Amanda, men det blir ju bara så där lagom snyggt.

• Meli

Bea,

vad häftigt, måste kolla dina bilder, har du dem i ditt galleri eller?

Annars är det fullt upp här hemma som vanligt, hinner nästan aldrig sitta framför datorn,men nu sover minstingen och de andra leker i lekrummet, så då kan man ju passa på

FruPuffen

Vad kul med pyssekväll, det låter jättemysigt

• Meli

Vet någon var man kan hitta barnfåtöljer som är lite mer diskreta än de på leksaksaffärerna.... håller på att piffa upp allrummet och det är så litet, då vi får inteplats med någon riktig soffa, så jag vet inte vad jag sha ha till barnen att sitta på.....

• Meli

MiaMaria

Som länken ledde till när man klickade på den, ett vitrinskåp...

Har Ikea de fåtöljerna? Jag har hittat liknande på Jysk, men bara i rött eller blått...

Svar på tråden Vita tråden del 8