Vita tråden del 8
JohannaJ
Jo, det kan det vara. Vet inte om du vill ha honom i sängen, men det kan ju hjälpa kanske i så fall, om du tar honom till din säng när han vaknar första gången, så du i alla fall får sova lite mer...
JohannaJ
Jo, det kan det vara. Vet inte om du vill ha honom i sängen, men det kan ju hjälpa kanske i så fall, om du tar honom till din säng när han vaknar första gången, så du i alla fall får sova lite mer...
Nu har jag målat första varvet på vår gamla TVbänk, en Leksvik från IKEA. SÅ snart den blivit helt vit ska den få flytta från garaget där upp till allrummet som jag håller på och fixar i.
Anton2005
När vattnet går tar man inte miste, det är ju hur mycket som helst. Man ska kolla så att det är klart och inte missfärgat.
När jag skulle få Gabriel gick vattnet också på natten. FÖrsta gången vattnet går för mig, så jag blev lite förvånad. Hade heller inga värkar, och fick komma in på förmiddagen. KL 17 kom första värken och sen tittade han ut kl 22.17.
Man går inte flera dagar utan fostervatten, så Snart är det dags, massor av lycka till, snart har du bebisen hos dig.
Kram
Nu har jag lite nytt i bloggen. En liten byrå, fyndad på loppis
ÄR det förresten någon som vet hur man får fram så att antal besökare syns i kanten på bloggen. HIttar inte det bland sidoelementen, eller fattar i så fall inte vilket alternativ det är...
Anton
Även om det sipprar så märker man att det är vattnet, för det kommer då och då när man rör sig, så man måste ha binda. SLemproppen brukar ju bara vara som lite "Kladd"....
Peak
Jo, man blir lätt dåli i magen där nere, jag brukar jämt bli det. I december var vi i Egypten sist, så hade vi med oss flytande handdecinfektion, och det använde vi hela tiden. Och att tänka på var, sa vår reseledare, var att det man oftast blir sjuk av är pengarna, för de är såååå smutsiga i dessa länder, så varje gång du tar i pengar, se till att använda din flytande handdec. Den finns i geleform. Vi klarade oss faktiskt sist, tack vare det tror jag.