• Meli

Vita tråden del 8

JohannaJ

Jo, det kan det vara. Vet inte om du vill ha honom i sängen, men det kan ju hjälpa kanske i så fall, om du tar honom till din säng när han vaknar första gången, så du i alla fall får sova lite mer...

• Meli
    MildaMaränger skrev 2008-07-09 15:09:55 följande:
    Hej hopp...hoppas alla mår bra och hittar på skojjiga saker. Här görs det inte så mycket annat än byts blöjor, ammas och kollas på Sex and the City avsnitt. Det är mysigt, tufft, roligt och tröttsamt... men jag njuter!!undrar lite...Anmäler man pappadagarna? Var och hur?Moderskapsintyg ska in till FK, till det lokala ???Hur anmäler man namn??? Vad hon ska heta och efternamn?
    JEpp, pappadagarna anmäler man på en blankett, ring FK för att få den.

Jag tror vi skickade vårt till inläsningscentralen i Östersund. Gör man det blir det i varje fall inte fel.

Med namnet så får man papper hem från Skatteverket där man ska fylla i namnet och skicka tillbaka. Sen får man bekräftels på om det är godkänt. Exempel jag läst på icke godkända var bla Brunstgnägg tur att namnen ska godkännas
  • Meli
    JeaJea

Med hjälp av WordArt;

Det är det där stora A:et du klickar på.

Skriv din text

Markera ordet genom att klicka på det så det blir en ruta runt om

VÄlj Ritobjekt, det brukar ligga längst ner till vänster.

SÅ väljer man ROtera/vänd och väljer hur man ska vända på ordet.
  • Meli

Anton2005

När vattnet går tar man inte miste, det är ju hur mycket som helst. Man ska kolla så att det är klart och inte missfärgat.

När jag skulle få Gabriel gick vattnet också på natten. FÖrsta gången vattnet går för mig, så jag blev lite förvånad. Hade heller inga värkar, och fick komma in på förmiddagen. KL 17 kom första värken och sen tittade han ut kl 22.17.

Man går inte flera dagar utan fostervatten, så Snart är det dags, massor av lycka till, snart har du bebisen hos dig.

Kram

• Meli

Peak

Jo, man blir lätt dåli i magen där nere, jag brukar jämt bli det. I december var vi i Egypten sist, så hade vi med oss flytande handdecinfektion, och det använde vi hela tiden. Och att tänka på var, sa vår reseledare, var att det man oftast blir sjuk av är pengarna, för de är såååå smutsiga i dessa länder, så varje gång du tar i pengar, se till att använda din flytande handdec. Den finns i geleform. Vi klarade oss faktiskt sist, tack vare det tror jag.

• Meli
    Bea

Men Bea, jag tror inte han bryr sig.....eller jag vill tro att en läkare inte bryr sig

Hoppas han kan hitta vad som är fel. Vet inte om du skrivit det innan, hinner inte alltid läsa igenom hela tråden, men har du gjort dig illa på något vis?

MIaMariah

Tack för tipset, det ska jag göra
Svar på tråden Vita tråden del 8