• juliah
    Sunna skrev 2008-06-19 11:12:02 följande:
    Hej!Hoppas ni känner igen mig från "förr" Jag läser tråden då och då, men är inte så aktiv att skriva. Däremot är jag en storläsare av alla fina bloggar!Jag ser att många är ute efter skrivbord. Så är även jag, och jag börjar tro att det är ni som "tar" alla mina objekt
    Hej Sunna, jag minns digGlad

Jag tycker att det finns fina skrivbord ute rätt ofta. Men just den modellen jag vill ha finns aldrig...
    Var bor du, tänkte att om jag hittar ngt på blocket så kan jag ju länka!
  • juliah
    Daggdroppen skrev 2008-06-19 14:32:06 följande:
    Nämen det fattar jag väl också, alltså att det inte varit tid och prio ett att fota igår!!!!!!!  Det förstår ni väl??????!!!!!Men jag tänkte att man kan ju börja kika nu och då så småningom....
    Nej det förstod jag faktiskt inte, jag tolkade det som att du trodde att det fanns bilder redan.
  • juliah
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-06-19 15:38:10 följande:
    Fattar, e helt ny här så jag har inte riktigt hajjat läget ännu ;-. Ber om ursäkt. Hoppas det går bra m FK.
    Välkommen!

Hmm, minnet är kort men jag såg att bland annat Mia kommenterade tallrikshyllan, tack. Jag är jätteglad!

Ikväll kommer maken hem med vin och han kommer före läggdags för barnen, vilken lycka!Skrattande
  • juliah
    Videli skrev 2008-06-19 15:53:24 följande:
    Är det någon som vet vart man kan hitta fina stora ljuskronor i smide/gjutjärn? Skulle vilja ha en i matsalen, alt. en kristallkrona utan lampor enbart med stearinljus. Men sånna fina till bra pris verkar omöjliga att fynda
    House doctor har en jättefin som jag har beställt, alltså krona för starin. men jag misstänker att den blir för liten hos er...
    Har en granne som är smed också.

Leo, så lite så!
  • juliah
    Videli skrev 2008-06-19 16:37:09 följande:
    Man blir helt sjuk av att gå in på HD hemsida, vill ju ha allt. Men kronorna såg lite små ut, men det är ju svårt att se på bild...
    Den kommer inte att göra sig hos er tror jag, vi har ett ganska litet vardagsrum så det funkar, eller så blir det i badrummet.
    Har du kollat Blocket? Ja jag vet, det är värdelöst med blocket men ändå.

Camilla, jag är förtjust i HD burken.

Kajsa, bravo! Grattis till stolarna också föresten, urfina!

misak, Tack detsamma, jag ar har bara fusstädat idag...som alla andra dagar. Vägrar annat just nu i byggstöket.
  • juliah

Godmorgon,

Tidig väckning, 4.45 ville Elle gå upp *gäsp*
    Igår gjorde vi inget särskilt egentligen, idag blir det grillning och mys med grannarna.

Har målat lite på klädskåpet, beräknar att bli färdig på måndag om knopparna kommit då.

• juliah
    malins79 skrev 2008-06-21 07:01:02 följande:
    hej Juliah.Ska garderoben stå i ert sovrum i Elles lilla sovhörna? Är det från Isabellas knopparna ska komma?
    Ja där ska den stå. Vi planerar (mitt i vårt eländiga kaos) för en utbyggnad så småningom. Elle behöver ett eget rum så smånigom. Men tills dess, vår vi tränga ihop oss och möblerna.

Knopparna kommer från Me and my home. Jag är så hopplös, har redan 6 st knoppar som är nyinköpta, men de kändes inte hundra...

Hur går det för dig med allt pysslande?

Hej knyttis föresten, hur mår du?
Svar på tråden Vita tråden del 8