• juliah

Vita tråden del 8

Å fy så irriterande det är när man sänder iväg ett inlägg och preciiis hinner se sina stavfel Skrattande

Glömde ju att säga hej till dig anjo också, när har du BF?

• juliah
    malins79 skrev 2008-06-21 07:09:21 följande:
    Jo då, inte helt lätt att pyssla med två små hemma, ska försöka hinna slipa idag när maken är hemma.
    Vet av någon konstig anledning precis hur det är Skrattande
    Lycka till med slipandet!
  • juliah
    amanda25 skrev 2008-06-21 21:43:22 följande:
    Har lagt in bilder i mitt galleri på två knoppar och en byrå lite längre ner på sidan. Velar fram och tillbaka vilka jag ska ta. Hoppas någon av er vill tycka till!
    Tycker att bägge är lika fina men att den vågiga är mer söt, till ett barnrum.
    De enkla har jag på en byrå, och de vågiga ska snart upp på ett litet skåp. Bra hjälp va?Skrattande
  • juliah
    malins79 skrev 2008-06-22 06:39:31 följande:
    Lina, kul med Ikea. Några servetter och värmeljus slinker säkert ner.Juliah, ska bli så kul att få se skåpet färdigt.Nu börjar snart nedräkningen. Hoppas det blir fint väder nästa helg. Usch, nu kom jag på att jag knappt har några kläder att ta på mig.
    Jag har inte heller något att ta på mig, får bli någon gammal trasa helt enkeltSkrattande
    Ska bli så roligt, jag och mimmi ses redan på fredagen och då tar vi en Nacka, Värmdö runda.
    Ska din familj följa med på shoppingen och lunch eller hittar de på något annat under tiden?
  • juliah

Kikar in efter en minst sagt svettig auktion, men jag vann!!!

Mitt nya skrivbord. Tanken är nog att Elle ska få det så småningom när vi byggt ut, tills dess får jag njuta av den. Har letat länge efter ett sådant, de är sällsynta.

julias nya bord.jpg

• juliah

Å tack tjejer! Det blev inte det billigaste direkt men är man kär så är man...
    Nu gäller det bara att få hem det också, kanske tar en tur före träffen på lördag.

Videli, Jag ger upp Blocket...jag hinner aldrig med tempot.

mia, så underbart. Det är bland det vackraste som finns tycker jag...har du bild?

• juliah
    mammaninna skrev 2008-06-22 22:53:50 följande:
    god kväll!har vart ute å ätit med mina systrar ikväll! mysigt! lille vilmer var såklart med på tjejkvällen men han är ju det lättaste barn man kan tänka sig! måste ställa en fråga!vi har köpt armeringsjärn som vi tänkte låta klematisen klättra på uppför vår vita husfasad i söderläge. tror ni solen kommer värma järnet så kraftigt att klematisen bränns?undrar också om nån vet vart man får tag i någorlunda billiga olivträd om inte i danmark? på plantagen kostar det 450:- tänkte mig runt 250:-
    Coop har stora fär 299 kr
Svar på tråden Vita tråden del 8