• juliah

Vita tråden del 8

Enji, du vill alltså sluta amma på natten *trög*?
    Med barn nr 1 blev det en slurk vatten tillsammans med sin far en natt, sedan var det slut på nattamningen.
    Barn nr 2 fick lite välling istället under ett par tre veckor, sedan var det slut på nattätandet.

• juliah
    Enji skrev 2008-07-03 10:48:49 följande:
    Tack för era funderingar ang. amning.. får ställa en liten vattenflaska vid sängen ikväll.Tänker på MM..
    Det gäller bara att bestämma sig! Kommer att gå toppenbra!

Hanna, å så duktig du är!

Bea, skönt att ha haft en del av köket kvar. Jag tar barnen och åker hem till mor i minst en vecka, tills vatten och el är på plats. Resten av röran får jag stå ut med.

Nu har jag rensat skoningslöst, jag vill inte ha en onödig pryl i det nya köket. helst ska allt vara vackert också Skrattande

malins, så mysig shopping, är lite sugen på den klockan jag med.

lina, jag finns på msn ikväll om du behöver bolla lite med butikens utformning!
  • juliah

Jag skulle vilja förvinna under renoveringen, bara komma hem och hänga upp nystrukna gardiner, ställa porslinet på hyllorna och sätta mig vid bordet och dricka ett glas vin.
    Tror ni att det är möjligt?Skrattande

• juliah
    Beatrize74 skrev 2008-07-03 11:33:31 följande:
    Nu ledsnade jag på FL för att jag inte kunde lägga in bilder och har bloggat istället. ...Ja-a...nog önskar man att det kunde bli klart...NYSS...i köket. Det känns så oöverstigligt långt fram...särskilt sedan maken på sin lediga byggdag....behövt åka iväg till jobbet i några timmar i ALLA FALL!Det känns som om vi ALDRIG kommer bli färdiga!
    Jag ska iallafall göra ett försök till att hjälpa till på kvällarna när barnen somnat så att vi blir färdiga före jul. På dagarna är det inte ens lönt att försöka. Tänker mig roliga saker som kvistlackning, grundmålning samt städning Skrattande
  • juliah

Ja just det, självklart håller jag er uppdaterade. Har god lust att ringa milda maränger men jag misstänker att hon har viktigare saker för sig än att prata med mig hihi.

Hoppas hoppas att allt går fint och att det går snabbt undan!

• juliah
    misak skrev 2008-07-03 14:15:30 följande:
    MiaMariah: Så härligt med rea o cheesecake, mmm vad sugen jag blir!Juliah: Har du hört något? *nyfiken* Hoppas det går bra o snabbt!
    Nej, har inget hört nu. Väntar ivrigt!
  • juliah
    Grattis till kära Milda Maränger!

En flicka föddes efter 4 timmar på förlossningen klockan 12.19.
     *2970 g *49 cm

Nu ska jag slå in pakeeeet som ska skickas iväg till liten bebis imorgon Glad
Svar på tråden Vita tråden del 8