• juliah

Vita tråden del 8

Godmorgon!

Grattis till Kajsa som fyller år, Hipp Hipp Hurraaaa!

Vad står på schemat idag?

Maken jobbar i vanlig ordning, har åkt för länge sen Ledsen
    Jag och barnen ska åka iväg till en antikbutik, där kan man fika. Hämta paket, jag har beställt den finaste lilla ljuskronan som ska få hänga över matbordet.

• juliah
    Är det någon som är haj på datorer. Jag försöker kopiera ner bilder till cd skiva men datorn säger hela tiden att det uppstått ett problem. Jag vet inte alls vad jag ska göra?

Låter härligt malins, ja den är enbart för levande ljus.

Lina, japp jag visade den, minns inte i vilken butik dock.
  • juliah
    MiaMariah skrev 2008-07-05 10:10:18 följande:
    Grattis Kajsa på födelsedagen! juliah - har du nån bild för oss som inte var med till sthlm?
    Jag har ingen bild, vi skulle kunna be mimmi lite snällt. För hon har samma krona hemma hos sig.
    Jag hade tydligen beställt en till lampa och peppar/saltkvarn också...var har mitt minne tagit vägen?Skrattande Nåväl, tjusigt blir det sen när köket blir färdigt.
  • juliah
    MiaMariah skrev 2008-07-05 17:38:59 följande:
    Bea - fy vilken karl! Jag hade absolut fällt en kommentar nästa gång ni ses.Kaktus - men vilken granne!! Meli - angående etiketterna lägger du helt enkelt till dem genom: anpassa/lägg till ett sidoelement/lägg till etiketter. och till banner behöver du ett bildredigeringsprogram.juliah - ja, då får vi flörta lite grann med mimmi då
    Om du inte orkar bläddra i Hose doctor katalog? Sidan 51 till 53 tror jag att det är. En kromad bordsalamap och en liten kristallkrona, den högst upp i mitten.
  • juliah
    MiaMariah skrev 2008-07-05 17:57:36 följande:
    Gissa vad jag kom hem med idag då..
    Säg dåå!
    MiaMariah skrev 2008-07-05 17:56:53 följande:
    juliah - blir jättefint! HD är verkligen ett kanonmärke..
    Ja jag är toknöjd, så jättefina är de! Synd att jag inte kan pynta i röran bara...
  • juliah
    Videli skrev 2008-07-05 18:10:34 följande:
    GRATTIS MM, en sån lite söt tös ni fått...Idag har vi varit vid vårat hus, ååå jag vill bara flytta in nuuuu. Orkar inte gå och vänta längre.Tycker ni man kan ha ett svart skrivbord i ett vitt rum som ska ha inslag med GANT marin och det andra med GANT brunt?Hittar inga fina på blocket så jag är lite inne på att köpa Gustav skrivbordet från IKEA...
    Ja en svart passar bättre än en vit tycker jag.

Mia, å vilken lyx. Ska ni provköra ikväll?
  • juliah

Mia, underbara bilder, jag har likadana handukar.

Videli, ja det blir stora förändringar. El och vatten dras om, golv,tak, vägg rivs. Nytt golv, takbjälkar fram. Vi behåller de gamla stommarna och kompletterar det som behövs.
    Ny blandare, ho, kyl osv. Det blir med andra ord ett helt nytt kök. Det är ingen nöjesrenovering, utan vi har det på tok för oisolerat. Man vill ju gärna ha mer än 10 grader inomhus på vintrarna Skrattande
    När flyttar ni? och hur ser era renoveringsplaner ut, nytt kök?

Svar på tråden Vita tråden del 8