Vita tråden del 8
Jag kan i princip närsom.
Tack frupuffen! Kikade in i din blogg, men så kom något ivägen och jag hann inte kommentera. Vilken otroligt mysigt kalas ni haft, så fin dukning! Inspirerande!
lillafrluva, jag skulle också måla vitt. Jag vill inte känna mig begränsad alls vad gäller färg på textilier. Vi har beigea väggar i sovrummet och jag är så less på färgen!
beiga ska det visst stå
Lina, tack! Lycka till hos tandläkaren eller "käftis" som en del säger här i sthlm
Snart kommer nog Elsas paketet tror jag.
Tack igen för kommentarer ang. skåpet!
knyttis, å så skönt att det löste sig till slut!
misak, vad ska du beställa?
mia, Tack!
Jisses så gott det ser ut, blir sugen!
Jag beställde en avlång tallrikshylla som jag suktat efter länge, ett galler för bakverk, pirog/pizzaformar, en trälåda med fyra fack, och en stor zinklåda *nöjd*
fotograf, lycka till med våningen!
F-n! Jag har spanat på tallrikshyllan i evigheter och verkligen lusläst och inte sett att den inte skulle levereras till Sverige. Nu plötsligt har den texten tillkommit, likaså på det mimmi beställde.
Puss och kram MM! Håll ut, snart är allt bra igen!
Hur stor är bunken till KA:n på Europris? Kolal upp det först så att det inte är den lilla.
misak, ja ajg hoppas att de löser det hela, det stod inte när vi beställde. Annars hade jag ju aldrig spanat på den i så många månader.