• juliah

Vita tråden del 8

Peak, jo visst är det det men jag tänkte på om det är den lilla modellen av bunke eller den stora. För mig spelar det ingen roll förstås men jag tänkte bara på dig, om du behöver en med stor bunke så att du inte köper den med liten *svammel svammel*Skrattande

• juliah
    L iindaa skrev 2008-06-17 17:24:15 följande:
    hej vad tror ni om bordet jag har i mitt galleri? pris 45€ ca 450kr billigt/dyrt?
    Ser fint ut, ett matbord? Definitivt billigt tycker jag.
  • juliah
    malins79 skrev 2008-06-17 20:10:55 följande:
    Vart tog alla vägen?
    Jag är här...kollar runt på lite annat och väntar hem make med godis Skrattande

Går segt med klädskåpet, skulle behövt tapetseringshjälp men det lär ju inte bli av idag.
  • juliah

videli, glöm blocket iallafall...
    Jag har insett att det är hopplöst. Folk ringer på annonserna en minut innan de ens lagts in. Är så in i vassen trött på att aldrig hinna få köpa det jag vill på Blocket *irriterad*

• juliah

Godmorgon tjejer!

Jag är fortfarande sur efter två blocketfynd som gick till någon annan. Nu ska jag ändra taktik!

Smarrigt mia!

Bea, i know the feeling, vet inte om du såg garderoben jag visade igår, det är vårt vardagsrum den står i. Hursomhelst, säger som Mia, kladda på lite färg om du får en stund över. Det är det värt, stjäl så mycket energi att du varje gång tänker på fönstrena när du går förbi, för visst gör du det?

Knyttis, superfin gardin!

• juliah
    malins79 skrev 2008-06-18 07:13:02 följande:
    Juliah, hur ska du ändra taktik? Vad var det som du missade?
    Missat drömmarnas skrivbord och ett litet skåp som var underbart. Jag ska söka mer aktivt och erbjuda mer pengar helt enkelt Skrattande
  • juliah
    malins79 skrev 2008-06-18 07:23:49 följande:
    Jag har blivit lite Blocketberoende. Tittar jag inte flera ggr per dag är jag helt säker på att jag kommer missa massor av fynd i min närhet.
    Lika bra det, annars missar man alla fynd. Jag ska övervaka som en hök hädanefter.
  • juliah

Camilla, tack snälla för receptet! Står mellan den och pavlovan...

Frupuffen, underbart förkläde! Jag är med!

Nu är min "vitahemsshoppingkassa" kirrad (kör med riktig stockholmska idagSkrattande), trodde att jag skulle få sukta efter alla era fina shoppingfynd i och med att jag shoppat upp alla mina pengar, men nu fick jag ett litet oväntat tillskott av snälla maken som vunnit på poker!

Svar på tråden Vita tråden del 8