-
-
Tack malins!
Så skönt att du kan stanna året ut! Vad är du sugen på för jobb?
-
Tack tjejer!
Vanilj, nej det där är ju tunga saker som man behöver hjälpas åt med.
malins, tror att du kan få bidrag.
kajsa, det lät mysigt! Och så skönt med lov, den känslan är oslagbar!
-
Vanilj, en flaska med ngt gott till midsommar?
Lillafruluva, tack! Hur mår du, galet trött?
Såg ni den lilla stången som fansn med i senaste Lantliv, såå söt. Tänk om man skulle göra sig en liten stång att ha till midsommar...kanske inget att jämföra med Dalarnas mästerverk men ändå
-
Slår ett slag för antingen ett ekologiskt vin eller Libanesiskt (Xara).Vaniljdröm skrev 2008-06-17 07:28:51 följande:malin,Tack, ja blommor är ju bra fast jag tror inte att frun är så mycket för blommor just. Svårt att köpa till någon med helt annan inredningsstil. Fast ja, hur fel kan en blomma bli egentligen?Ett gott vin till midsommar kanske. Någon som vet något gott?
lillafruluvan, du är så duktig du som orkar! Så mysigt bi ska ha! Har du börjat planera något? -
http://www.vinguiden.com/dricka/vin/index.php?artikelID=192&M=10
Musat som rekommenderas längst ner är supergott! -
Urban jungel är den bästa vagnen jag kört *tipselitipsar*lillafruluva skrev 2008-06-17 07:38:42 följande:Juliah-Planera och planera, jag letar efter en ny och smidigare vagn. Sen kan vi vara hemma båda två hela nästa sommar och det ska bli jätteskönt! Blir antagligen ett par veckor i Malmö och Köpenhamn, har redan börjat spara pengar
Låter som en mysig sommar! Vilka butiker har du spetsat in dig på i Danmark? -
Mm, kanske kan du få lite butikstips, OM du köper två små skålar till miglillafruluva skrev 2008-06-17 07:45:43 följande:Ok, är tacksam för tips!Ja du, jag har någon Köpenhamnsguide för shopping, annars tänkte jag höra med er som strosat runt dör om ni kunde tipsa mig om pärlorna!
Ångrar mig så enormt att jag inte köpte 8 ist för 6.
Vanilj, hihija visst är en del beskrivningar lustiga. Libanesiskt vin är väldigt gott, och det är det vi brukar dricka allt som oftast. -
lillafruluva, jahaaa nästa sommar, då är jag med på noterna!
Ja brevlådan är ligger ute vid vägen, den är röd och ful, svår att missa
Vår brevlåda har blivit saboterad, jag skulle så gärna vilja ha lådan vid vårt hus men det går nog inte Posten med på...
Tjock kulan, jodå, jag förstår precis hur du menar! Kan ni inte ha målade väggar?
-
Å tack snälla!tjenixen skrev 2008-06-17 07:57:02 följande:Det kommer bli alldeles, alldeles underbart när det är klart. Det syns redan nu på den förvandling som skett tycker jag.