Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-25 08:23:14 följande:
    vad "morgonpigga" ni är Höll inte på att komma upp imorse och Lowe upprepade "Sova" som ett mantra när jag klädde på honom! Han är en riktig sömntuta! (men det kanske man inte får säga högt här )
    Härligt med sömntutor!

Jag fick faktiskt själv väcka barnen idag strax före 9, otroligt men sant. De hade säkert kunna sova en stund till, men de var insntällda på att se Pokémon på TV(vilket skräpprogram btv) så då var det bäst att de fick göra det.

Solen skiner, himlen är klarblå, det ser ut att bli en härlig dag. Min första lilla minisemester är snart slut, börjar jobba igen imorgon. Sen skall jag vara ledig igen om 2½ vecka!
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2008-06-25 09:25:42 följande:
    hmm.. jag tror inte att det finns här. Åhlens kanske har. Ska in där idag
    Är det "vanliga" ljus eller blockljus du letar efter?
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-25 09:39:41 följande:
    nja...svårt att sova igår kväll, låg mest och funderade. Och ska prata med en eller flera av cheferna idag, men tror även jag ska prata med min chef eller vad de kallar sig på bemanningsföretaget om de har något annat som kan passa för detta är ju segt!men det går ju inte att förklara hela min arbetssituation här heller det skulle bli en halv roman, men det är ju ganska svårt att säga till om att man vill ha mer jobb hela tiden, jag kände från början att jag ville ligga lite lågt med det för jag var rädd att de skulle upptäcka att de inte behöver min tjänst, de har ju rätt att säga upp mig när som helst!Men tack för att du frågar!fast jag ska inte tjata om det här mer nu! Ska skona era ögon!
    Jag håller tummarna för dig och jag tycker framförallt att du skall prata med chefen på bemanningsföretaget och berätta om din situation och ev annat arbete, eller om denne råder dig att prata med chefen på arbetsplatsen.
    *kram*
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-25 09:40:40 följande:
    MM,Kraaaam gumman Är det bara jag som inte kommer in på blocket?
    Var tvungen att prova och NEJ jag kom visst inte heller in...
  • Camilla R

Sommarläsningen är räddad

Beställningen på Bokus är nu gjord, 4 pocketböcker för 115:-, fraktfritt.
    Plus att jag redan vunnit Kajsa Ingemarssons nya i tävlingen hos månpocket. Nu räknar jag med massor av tid i sommar att kunna läsa på, optimistiskt??

• Camilla R

Beatrize74: Vilket dilemma, jag är glad att det inte är mitt dilemma.
    MEN jag tror ändå att jag skulle lämna tillbaka sakerna till mannen, det blir ju konstigt att ni skall göra plats för att förvara något som inte är ert som ni inte längre behöver. Jag skulle försöka göra det lite försiktigt, ringa och säga "vi håller på och rensar och röjer och då hittade vi de här sakerna vi lånade, skall vi komma över med dem nu, för vi har inte längre plats eller behov av dem". Om han då inte vill att ni skall lämna dem, så skulle jag nog köra på din väns förslag, dvs säga till att "då lämnar vi dem till Röda korset"

• Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-25 17:58:24 följande:
    ojoj, jag ska gå på anställningsintevju nästa tisdag kl13!Dom hade ringt till mig när jag var ute i trädgården så jag ringde upp. Jag fick välja mellan tre olika tider så det är väl två till som ska komma. Nu blir jag supernervös, jag har aldrig varit på intevju tidigare.
    Vad kul, håller tummarna!
Svar på tråden Vita tråden del 8