Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande:

Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?
    Ja, adressen låter onekligen skum. MEN jag tycker ändå att du skall skicka ett vinnarmail och i det fråga vilken adress du skall leverera till. Kanhända är det någon som bara är försiktig med att registrera sin adress... (naivt av mig att tänka så?)
  • Camilla R

Trollens mamma skrev 2008-06-26 08:01:43 följande:

Hejsan!Vet nån hur retur o byten fungerar hos Designonline?Beställde en Viggo matta,fick den idag,men den känns för kort.Usch,jag vill inte börja krångla med byten,men den känns för kort,hur mycket jag än försöker intala mej att den duger.
    Precis det "problemet" hade jag med min Viggo som jag beställde hos Designonline.
    Har du kvar plastpåsen till mattan?
    Hursom, så var det inga problem att skicka tillbaka och byta till en större (längre) returportot fick man ju betala (och det kostar ju en del)
    Jag hade inte kvar plastpåsen till mattan, men eftersom jag skulle byta till en längre så var det inga problem.
  • Camilla R

Trollens mamma skrev 2008-06-26 08:48:00 följande:

Camilla R:Tack!Jo,jag har kvar plastpåsen,mattan kom med budbilen imorse. Men nu är ju problemet det att jag bor i Finland,så högre returporto och sen NY fraktkostader igen.Hmmm,det blir en DYR matta med detta strul.
    Ja, ajdå det blir ju mycket porto, det är synd att de inte har som ex ELLOS, H&M & Co, returfraktsedel.
    Jag var jättesur på mig själv i början att jag inte hade mätt ordentligt osv. Men det har lagt sig nu, nu njuter bara av mattan som är perfekt i sin längd. (förträngning är nyckeln )
  • Camilla R
    misak skrev 2008-06-26 09:03:34 följande:
    Godmorgon!Sylt: Välkommen hem! Har oxå varit på lollo & bernie land förr ett par år sedan, på teneriffa. Man behöver verkligen semester efter Jag tycker det låter utmärkt med en träff i oktober på västkusten, varför inte sista helgen?
    Själv tyckte jag det var toppen med Bamseklubb

Var på Lanzarote i Vintras med Fritidsresor och ders Star-hotell (inte Village) barnen var på Bamseklubben själva 2 timmar om dagen (lyx) därefter så tillbringade vi inte så mycket tid på hotellet, så vi märkte inte av allt annat jippo som pågick på hotellet.
  • Camilla R
    MiaMariah skrev 2008-06-26 10:47:51 följande:
    Usch vad ledsen jag blir, kolla första kommentar jag fått idagens inlägg på min blogg..
    Så oerhört tråkig och onödig kommentar, varför gör folk så? Avundsjuka?

Det är många som gillar din blogg, så försök att inte ta åt dig, se de goda och trevliga kommentarerna du får.
  • Camilla R
    Anton2005 skrev 2008-06-26 10:51:11 följande:
    Jag är så dålig på att hålla isär bloggarna, vilken är din blogg?
    Jag inboxade dig!
  • Camilla R

Trollens mamma skrev 2008-06-26 12:04:59 följande:

Ja,ni har nog rätt angående mattan.Ska nog skicka tillbaks den.Men nog undrar jag.Fick just mail därifrån.Mellanskillanden för mej att betala(matta o frakt) blir 60 euro.Sen när jag ska skicka tillbaka den,blir c.20 euro.Så 80 euro till att betala för 50 cm längre matta.
    Hur mycket är frakten från Designonline till Finland? Vet bara vad frakten i Sverige är/var. Så det är klart att det blir ju dubbla fraktavgifter för dig.
    Mattan kostar dock ca 400 kronor för 50 cm extra, så porto för lika mycket känns ju inte så kul.
  • Camilla R

livet från ljusa sidan skrev 2008-06-26 21:29:21 följande:

camillar: Men man får ju ändå betala returfrakten? Eller det får jag alltid göra när jag skickar tillbaka...
    Jovisst är det så att man får betala returfrakten (till typ ELLOS), men det är ändå en begränsad summa pengar (39 kronor?) Returfrakten dvs portot till Designonline som jag fick betala var betydligt dyrare än så.
  • Camilla R
    MiaMariah skrev 2008-06-27 21:46:49 följande:
    Kajsa - krya på dig och ha det så kul i Sthlm!Fluffiga - jag störtgillade soffa nummer 2! Och här kommer bild på vår:
    Tror att vi har precis likadana
    Vi har Furninovas 'Set-up" modell Edge i brunt (samt även fåtölj och fotpall i vitt, eller rättare sagt så var den vit)
    Jag gillar modellen jättemycket.
    Det är en "lillebror" till deras modell 'coffee' som bl a säljs på Mio-möbler.
  • Camilla R

Kajsa 77 skrev 2008-06-30 21:09:24 följande:

Vi får helt klart göra om detta!
    Ja, jättegärna!

Är så ledsen över att jag blev sjuk och låg hemma istället för att njuta av trevligt sällskap och shopping!.

Nu är jag pigg och kry igen är tillbaka på jobbet och irriterad över strejken som pågår.
Svar på tråden Vita tråden del 8