Vita tråden del 8
Jaaa jag såg det, och ser flera ansikten till där inne
Jaaa jag såg det, och ser flera ansikten till där inne
GRATTIS MM, en sån lite söt tös ni fått...
Idag har vi varit vid vårat hus, ååå jag vill bara flytta in nuuuu. Orkar inte gå och vänta längre.
Tycker ni man kan ha ett svart skrivbord i ett vitt rum som ska ha inslag med GANT marin och det andra med GANT brunt?
Hittar inga fina på blocket så jag är lite inne på att köpa Gustav skrivbordet från IKEA...
Jooo när vi var vid huset idag så åker vi förbi flera åkrar innan vi kommer till huset. Och dom har börjat odla lin, ett blålila hav. Gudomligt vacker blomma. Är det någon som har koll på hur man tar fram det till lintyg?
Hahahahah är det sant men varför kom du inte fram och hälsade
eller såg du inte mig?
Oj vilken besvikelse det var där idag, fanns ingenting. Brukar hitta massor där ju
mimma,
Ja otroligt frustrerande... När flyttar ni in i ert hus?
juliah,
Kommer ni göra stora förändringar i köket? Är det nått du ska byta ut?
mimma, juliah
Vi får nyckel den 8 aug, men flyttlasset går den 10 aug.
Vi kommer egentligen inte göra så jättestor renovering nu till början.
Men det först vi ska göra är att måla alla golv vita. Det gör vi redan på fredagen när vi får nyckeln.
Även då golvet i köket ska målas då vi hittat en färg som funkar på klinkersgolv. Men jag skulle helst vilja byta ut golvet till trägolv, men det är inte så enkel när det ligger vattenburen golvvärme där.
Men vi kommer budget renovera köket. Med nya bänkskivor, ny diskho, kran och nya luckor + handtag.
Sen tapesera om killarnas rum, och måla om vårat sovrum. Göra ordning tvättstugen i groventrén och göra om den nuvrade tvättstugen till Vides rum. Inga stora grejer, utan egentligen bara tidskrävande...