• Videli

Vita tråden del 8

Jaaa jag såg det, och ser flera ansikten till där inne

• Videli
    numberone skrev 2008-07-04 21:38:01 följande:
    Hej!!Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med lillsnoffsan..... Resultatet på hennes magnetröntgen visade lindriga tecken på att hon varit med om en mycket tuff förlossning. Vad det innebär för framtiden vet ännu ingen utan tiden får visa det. Hon kan växa ifrån allt men vara lite efter i svängarna men det kommer vi jobba med jätte mycket och blir det nån skada så kommer den att vara lindrig som vi förstått det. Vi är så lyckliga!!!!Här är vår prinsessa Ellen så länge till orken kommit för att blogga om förlossning osv.
    Åååå grattis gumman till din ljuvliga tös. Åååå vad jag har tänkt på er.
    Skönt att ni äntligen fått komma hem nu...
  • Videli
    Beatrize74 skrev 2008-07-04 21:55:06 följande:
    Ellen...välkommen till världen du fick springa ikapp för att komma med på färden, sträck ut fötterna nu i vagn "Första klass", njut av fåglar, solsken och glass Bredvid dig sitter din far och din mor, du alltid i deras hjärta bor, vad som än händer, vad som än sker, finns de där bredvid dig, och livet ditt överser. Du är så vacker och så otroligt unik, ingen annan liten Ellen kommer vara dig lik, ditt leende och din familjelycka kommer lysa upp hela världen, lycka till nu Ellen, lycka till på färden! Kram Bea
    Gråter Ååååå så fint skrivet...
  • Videli

GRATTIS MM, en sån lite söt tös ni fått...

Idag har vi varit vid vårat hus, ååå jag vill bara flytta in nuuuu. Orkar inte gå och vänta längre.

Tycker ni man kan ha ett svart skrivbord i ett vitt rum som ska ha inslag med GANT marin och det andra med GANT brunt?

Hittar inga fina på blocket så jag är lite inne på att köpa Gustav skrivbordet från IKEA...

• Videli
    MiaMariah skrev 2008-07-05 18:03:21 följande:
    En liten hint:
    Mixer? hihihihi
  • Videli

Jooo när vi var vid huset idag så åker vi förbi flera åkrar innan vi kommer till huset. Och dom har börjat odla lin, ett blålila hav. Gudomligt vacker blomma. Är det någon som har koll på hur man tar fram det till lintyg?

• Videli
    JohannaJ skrev 2008-07-05 18:27:07 följande:
    hmm, det här kanske låter konstigt men var ni på Qvartinge?
    Jaaa hur visst du det? Var ni oxå där?
    juliah skrev 2008-07-05 18:27:45 följande:
    Ja en svart passar bättre än en vit tycker jag.Mia, å vilken lyx. Ska ni provköra ikväll?
    Jaha gör det, men oj vad bra då är jag inte helt ute och cyklar... Usch tycker allt bara snurrar i huvuet just nu... Är så tok mkt inredning i mitt huvud just nu så allt blir bara en enda soppa?
  • Videli

Hahahahah är det sant  men varför kom du inte fram och hälsade eller såg du inte mig?

Oj vilken besvikelse det var där idag, fanns ingenting. Brukar hitta massor där ju

• Videli

mimma,

Ja otroligt frustrerande... När flyttar ni in i ert hus?

juliah,

Kommer ni göra stora förändringar i köket? Är det nått du ska byta ut?

• Videli

mimma, juliah

Vi får nyckel den 8 aug, men flyttlasset går den 10 aug.
    Vi kommer egentligen inte göra så jättestor renovering nu till början.

Men det först vi ska göra är att måla alla golv vita. Det gör vi redan på fredagen när vi får nyckeln.
    Även då golvet i köket ska målas då vi hittat en färg som funkar på klinkersgolv. Men jag skulle helst vilja byta ut golvet till trägolv, men det är inte så enkel när det ligger vattenburen golvvärme där.
    Men vi kommer budget renovera köket. Med nya bänkskivor, ny diskho, kran och nya luckor + handtag.
    Sen tapesera om killarnas rum, och måla om vårat sovrum. Göra ordning tvättstugen i groventrén och göra om den nuvrade tvättstugen till Vides rum. Inga stora grejer, utan egentligen bara tidskrävande...

Svar på tråden Vita tråden del 8