• Videli

Vita tråden del 8

mimmi,

Vad är det som väntar i garaget?

Hihihi jag fick skänken, och dom som säljer den bor på Värmdö men skänken finns 15 mil här ifrån. Så dom är så snälla och tar ner den till mig, så jag kände att det inte var läge att pruta nu *host

• Videli

mimmi,

föresten vad är du ute efter för överkast? stilrent, romantiskt????

• Videli

mimmi,

Oj det verkar verkligen vara en hel del i ert garage

Mille Notti har jättefina, har du kolla in dom?

• Videli

Hallå i stugorna,

Idag har jag varit på bakluckeloppis, var bara mest skräp, men kom hem med en koppargryta för 50-lappen i alla fall.

Sen åkte jag hem till mamma och pappa och skulle måla lite UTE, men vilken dålig idé. Hade ju helt glömt bort hur illa det var

Men min blocket fynd från gårdagen blev jättefina med linoljefärgen...

• Videli

mimmi,

La Redoute, har ju bra rea nu, dom brukar ju ha jättefina. Du har inte hittat nått där?

• Videli
    Camilla R skrev 2008-07-13 19:10:43 följande:
    Siggesta gård gissar jag? Vi var där en sväng förra året, men det var mest skräp, åtminstone den gången vi var där. Men trevligt var det i alla fall. Vill få tag i ett stort Gustavsbergs krus, så då kanske Siggesta är rätt ställe, eller skall man kolla inne i Gustavsberg?
    Yes Siggesta, heldag där idag med barnen.
    Men jag tycker det har blivit förstort, ett enda stort Jippo för alla statsbor och helt sjuka priser.
    95 kr/per person för att spela fotbollsgolf... Så man kan ju förstå att familjen Stenhammar bor fiiint

Jo men om du är där tidigt någon söndag så kan du nog allt hitta Gustavsberg krus... Men det gäller att leta, bland allt skräp...
  • Videli

Men appropå loppis så kan jag tipsa om den som finns vid Taxinge, nått för dig Johanna.
    Där har jag hittat många godingar. Tyvärr är dom ju lite mer medvetna om vad saker och ting är värda där.

• Videli

kajsa, Vad är det för märke på fägen du använde till din utesoffa? Visst var det täckglasyr, det hette?

Svar på tråden Vita tråden del 8