• Videli

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-07-12 18:15:16 följande:
    tack!! ja det känns ju så svårt att veta.. med tanke på att de har massor på sig på sjukhuset
    Jaaa första dygnet har dom svårt att hålla värmen efter att ha legat i mammas mage, så då behöver dom lite mer på huvudet och på fötterna...

Men redan efter några dagar ska man inte klä dom förmkt... Oftas är händer o fötter alltid kalla. Så känn i nacken på Hedvig om hon är varm eller inte...
  • Videli
    JohannaJ skrev 2008-07-12 21:33:59 följande:
    tack det behövs! Både tummar och armar. Ojoj vad jag imponeras av tvillingföräldrar!

Jaaa man vet att man levde när dom var små
  • Videli
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-07-12 22:19:13 följande:
    Här kommer en bild på vårt senaste nyförvärv... Inte direkt vitt men lite GreenGate tycker jag allt att det är.
    Men herre Gud vad är det för någonting? En hamsterbur????
  • Videli
    Videli skrev 2008-07-12 22:22:00 följande:
    Men herre Gud vad är det för någonting? En hamsterbur????
    glömde den här oxå
  • Videli

mimmi,

ååå vad roligt, ser fram emot bilder

Behöver ett smakråd, har värsta dealen på gång här nu... Visst kan den här bli riktigt fin om man målare en och byter handtag/knoppar?

• Videli

mimmi,

den 8 aug... min man håller på att bli tokig på mig han säger att vi snart får hyra en långtradare om vi ska köpa mera möbler....

Och jag bara köper på mig saker som ska målas, så jag måste väl ta 1 år semester för att få allt målat snart

• Videli
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-07-12 23:27:02 följande:
    Jepp en bur till vår hamster Sir Lancelot.
    Jaaaa den var riktigt coool. Värsta rymdskeppet
    mimmi006 skrev 2008-07-12 23:28:02 följande:
    Välkpmmen i klubben! Det finns så mycket som är roligt, men ni har väl ett stooort hus att fylla?
    Om 9 rum och kök, så det är lite att fylla ut. Vi som rensade allt nu iför visningen, så vi hade inte så mkt möbler kvar...
    Så lite eko kommer det nog vara den första tiden. Men det är ju just därför jag MÅSTE köpa möbler, försöker jag intala min man
Svar på tråden Vita tråden del 8