• Videli

Vita tråden del 8

Någon som kan tipsa om vita gardiner, typ linne...

Har inte råd att köpa Himla till alla fönter, så jag tänkte att jag skulle börja med billigare varianter, sen byta ut dom en efter en...

Typ ellos eller Laredoute..???

• Videli

DLL,

Jaa dom var jättefin, attans att dom var så dyra. Nästa halva priset på Himlas. Men dom ser lite tjockare ut, det är bra!

Jag kan tyvärr inte ha kökssoffa i nya köket, blir inge bra där... Om det var den du ville att jag skulle köpa?

• Videli

kajsa,

Haha det har jag ju inte ens tänkt på, att sy själv. Tack för tipset!

• Videli

FruPuffen,

Såg du det fina, billiga skrivbordet lite ovanför dig på blocket

• Videli
    MariaV skrev 2008-07-01 21:02:06 följande:
    Kajsa - Jag skrev att jag trodde att ikea hade vita linnegardiner. Och det visste du ju att de hade
    Men är det riktigt linne? måste springa in och kolla på ikeas sida...
  • Videli

mimmi,

Jag gillar dom inbyggad hyllorna, det är såå fint och praktiskt!

• Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-07-01 21:09:42 följande:
    Videli - Silduk är riktigt fint! Fast något dyrare än linne och det har en riktigt fin struktur!
    Silduk, är det ett speciellt tyg? Generad
  • Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-07-01 21:29:25 följande:
    Det är linne, fast glesvävt. Himla gör en gardin i tunn silduk, 100% linne www.frapp.se/ProductPopup.aspx...
    Jaaa men då är det sånna jag har nu. Jaaa dom är så fina. Men dom kostar ju 1000-lappen och jag har alldeles förmånga fönster för den prislappen just nu...

Tänkte lägga dom pengarn på hissgardiner från Himla som jag ska ha i köket x 3 st och tvättstugan x 4 st... Hihi sen är nog pengarna slut på gardinfronten

Men har du nått hum om vad Silduk kostar per meter?
Svar på tråden Vita tråden del 8