Vita tråden del 8
Vad har ni för planer idag tjejer? Vi ska på sista kyrkis, sedan ska jag ta itu med de sista pållarna!
Vad har ni för planer idag tjejer? Vi ska på sista kyrkis, sedan ska jag ta itu med de sista pållarna!
lilla, lycka till! Spännande!
MM, nog har jag koll allt på de 127 kronorna jag ska få tillbaka!
Japp, släkthuset blev det! Ska ta lite bilder när vi väl får nyckeln! Kan inte tro att det äntligen är så!! Som vi väntat och våndats!
vanilj, vad skoj! Jag har två sådana sänglampor liggandes som väntar på hus!
Rött med vita knutar, stort vitt/rött uthus, gammal trädgård. Men det kommer behövas mycket arbete innan det blir som vi vill!
katus, tack!! Vi hoppas att alla papper ska vara klara om några veckor. Vi tänker börja renovera direkt, nytt kök, badrum, golv, fönster, målning osv så det är mycket att fixa! Men det ska bli superkul!
Tack för att ni delar min glädje!
Gården är min farfarsföräldrahem. Min farfar har växt upp där. Ett litet rött hus och ett stort uthus. Sjöutsikt, väldigt lagom för oss, men vi kommer att bygga ut, det är endast 80 kvadrat idag. Eventuellt bygger vi till en våning. Nya fönster, liggande och stående panel. Åh det ska bli så roligt! Vi kommer nog börja med köket, åh så mycket planer jag har!
Godmorgon alla!
Tusen tack alla! Åh jag kan inte tro att vi snart ska bo i hus!
Kajsa så skönt att din tjej mår bättre! ni måste ha haft en riktig pärs!
Malins, nu gjorde du mig loppissugen. Är på jakt efter en liten liten byrå till Albin. Min syster hade gjort om en som hon hade när hon var liten och den var helt underbar. Försöker övertala henne att ge den till mig men det går dåligt!
Idag ska vi till svärföräldrarna och fira med tårta! Kanske hinner jag börja kika lite på lekstugan som jag ska inreda i sommar!
Godmorgon!
Videli, usch så trist att du är missnöjd med bilderna. Jag tycker du ska påpeka detta, det är ju viktigt att lägenheten ser så bra ut som möjligt! Fast å andra sidan blir man intresserad så vill man nog se den i verkligheten och då ser man att golvet inte är gult.
Idag ska vi ner på stranden och leka lite, det känns som att det är lite svalare luft idag, hoppas det! Sedan ska jag ringa banken igen angående huslånet! Ska bli så spännande med hus! Sedan ska vi till min syster på kalas!
Hoppas alla får en fin dag!