Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita tråden del 8

Godkväll!

Hemkommen efter ett besök hos Mig & Alice i Säter. På vägen hem besökte vi bloggaren Me and Alice som bor granne med Spets och Snor. Tyvärr var inte den sistnämnda hemma men vi åkte förbi huset, jättefint!

malins, åh så fina saker du fått!

• mimmamum

LCroft, fantastiskt fin kista! Vad heter typsnittet?

• mimmamum

Malins, ja det var riktigt synd. Hade varit kul att träffas! Men vi åker nog snart tillbaka!

• mimmamum

Godkväll i tråden!

Vad skoj med lite bilder juliah, blir med all säkerhet toppenfint! Längtar så tillc vi också får börja!

Mia, finfina bilder! Så din man arbetar som fotograf alltså? Så skoj!

Vi har också HD spegeln:

Ny spegel från House Doctor

• mimmamum
    MAGU skrev 2008-07-11 17:32:17 följande:
    Hej!Är det någon som gett sig på att måla korgar?! Jag har nämligen tre Bastant-korgar från Ikea som jag skulle vilja måla om, men funderar om det blir ett bra resultat och är värt det.
    Jag har, funkar superduper! Och går snabbt!
  • mimmamum

Johanna, rödvin är jag usel på men om du ska köpa en tidning köp Lantliv alternativt Tove, gillar den!

• mimmamum

Godmorgon *gäspar*

Idag är en riktigt fri dag! Ska spana in mina Änglapållar hos en butik som precis börjat sälja dem och som haft återinvigning, blir nog en tur till svärföräldrarna också!

Enji vad skoj med möhippa, hoppas ni får en toppendag!

juliah, härligt med pigga hantverkare, då går det nog undan!

• mimmamum

Busan, vi har dem och är toppennöjda! Har satt ett tunt tyg på insidan av glaset för att slippa se alltför skarpa bokryggar!

Bokskåpen

• mimmamum

Malins, ja rätt häftigt faktiskt! Hoppas hon säljer många!

• mimmamum

Godmorgon!

Videli, känner igen det med att samla på mig möbler! Jag verkar tro att vi ska flytta till ett slott! Jag bara målar o målar, igår blev äntligen en leksandsstol färdig, resultatet blev toppen, alldeles slätt och utan rinningar *pedant & nöjd*

Idag ska vi till huset och plocka ur bohaget, tyvärr kommer vår otrevliga släkting så det är lite nervöst!

lilla, nu blev jag nyfiken! Vad är det för koppar?

• mimmamum

Mimmi, åh så roligt! Vill se massor av bilder på övervåningen!

• mimmamum

Godmorgon! Först ut?

Bea, grattis till försäljningen! Det är ju jätteskoj, du får lita på att dina kunder gillar det du gör annars skulle de inte köpa! Dina vimplar är superfina!

Lasse, åh ditt kök är underbart *drömmer mig bort efter en SMEG*

• mimmamum

malins, godmorgon! Skickade iväg så sent så jag blev inte först!

Hur ska du klä om dem?

• mimmamum

malins, låter superfint! Jag är också inne på vit/beige, antingen randigt eller rutigt alternativt volangdynor från nyblom & Kollen. Har du hunnit måla alla stolar redan alltså? *impad* Själv är jag klar med en av fyra!

Svar på tråden Vita tråden del 8