Vita tråden del 8

Kajsa, jag gissar på att du är snabbare!

Grattis till Numberone och till lilla Ellen! Hoppas allt är väl med er nu!
Kajsa, du är verkligen snabb! Kom hit och måla mina fyra stolar också! Funkade det bra att måla? Slipade ni innan? Har det blivit rinningar? Tips?
Någon som har tips på snygga bänkskivor i vit sten? Gärna med gråa inslag!
Tack DLL! Ska kika!
Kajsa, roller alltså? En liten då?
Godkväll!
Jezzika, åh vilken underbart söt möbelgrupp, lyckliga den som blev ägare! Ett sant fynd!
Kajsa, så mysigt! Där skulle jag gärna ligga och läsa en Lantliv! Eller varför inte lyssna på lite pianomusik! Underbart ljusrosa tyg! Visst är det IKEAs?
Vi planerar för huset för fullt! Jag är mest inriktad på inredningen och sambon på trädgården och kringytor vilket är HELT ok för mig!
Bänksskiveproblemet kvarstår men ska nog lösa sig. PlattTV dilemmat överlåter jag till sambon, det får väl bli en svart och silver då istället för vit *snyftar*. Sedan ska vi sälja vår stationära dator och köpa en bärbar VIT istället *jippie*
Apropå ylva skarps brädor: www.blocket.se/vi/16887998.htm Ej min annons!
Man blir såååå trött på alla dessa usla kopior rent ut sagt. Det är hemskt när folk försöker sko sig på andras ideér, det gör mig arg!
Myriz, jag har besökt Helena flera gånger! Underbart hem och butik! Ylva och helena är svägerskor!
Godmorgon alla!
Juliah, ha det toppen! Ska bli så kul att träffa er på lördag! Ska alla åka bil eller ska någon ta bussen ut till rosendahls? Vi tänker ställa bilen i Bromma och åka kollektiv därefter!
Idag kommer min kära syster som är lika inrednings/loppistokig som jag. Vi ska ta en liten runda bland loppisarna, hoppas de har öppet trots trist väder.
Hoppas alla får en fin dag!
Lina, låter bra, då kan vi ta sällskap!
Juliah, jag har absolut ingen som helst aning om det. Finns det ingen plats så får vi väl hoppa det.