Vita tråden del 8
Malins, vi valde att förlika med henne. Troligtvis skulle vi ha vunnit men det kunde ta upp till två år till. Hon gick med på 200000 vilken vi tyckte var helt ok, vi fick ändå ett hus! Man kan säga att vi köpte oss tiden!
Malins, vi valde att förlika med henne. Troligtvis skulle vi ha vunnit men det kunde ta upp till två år till. Hon gick med på 200000 vilken vi tyckte var helt ok, vi fick ändå ett hus! Man kan säga att vi köpte oss tiden!
Godkväll!
Bea vilka härliga bilder! Men tänk vad nära ni är ert mål! Jag längtar tills det ser ut så i vårt kommande hus!
Mia, har nog missat, har du krockat? Usch så otäckt!
Lina, jo det tror jag iaf! Måste höra mer med min resekamrat, åker jag själv villar jag nog bort mig redan på tågstationen här! Har uruselt lokalsinne!
Mia, nej fy så jobbigt! Stackars dig!
Jag tänkte måla lite möbler. Har nu köpt oljefärg istället för vattenbaserad, tycker inte det sistnämnda håller. Någon som målat med fluggers oljebaserade färg glans 20?
Godkväll i tråden! Välkommen kornelia, säger som de andra in med lite bilder!
Jag är så långt ifrån sportintresserad som man kan komma! Kommer hinna massor ikväll när sambon ser på fotboll, om jag inte fastnar här vill säga!
Åh vad jag längtar tills vi får husnyckeln så vi kan börja någon gång! Jag och sambon planerade för fullt igår hur vi vill ha det och vi är helt inne på samma linje, så skönt! Vitt, avskalat, lantligt, modernt och lättstädat blir våra nyckelord! Ska bli så skoj!
Numberone, åh så spännande! Snart får du snusa bebis!
Lina, ja det är sååå skönt! Speciellt med tanke på att min sambo kan vara superenvis! Det är bara en sak vi inte riktigt kommer överrens om, vi ska köpa platt-TV. Jag insisterar på en vit och han på en 47 tums! Problemet är bara att den vita bara finns till 42! Hur skulle ni göra?
juliah, tack! Låter som en härlig kväll! Man måste ta det lugnt ibland också!
Numberone, jag hade fått tid för igångsättning på BF+17 men vattnet gick på BF+15, håller tummarna att det blir lika för er!
Lina, jag får försöka övertala honom! Vad har ni andra för TV? Storlek?