• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Kaktus76

Vi funderar på att göra om i köket litegrann. Byta bänkskivor,diskho och kakel. Är det någon här som har en bänkskiva som är svart eller i granit och som har bilder som kan visas? Tack på förhand!!

• JeaJea

oj nu blir jag nyfiken, hur ska ni göra då, är det så att du ska sälja till dom på kommision eller får du procent eller lön eller vad? önskar någon ville göra en webshop till mig, jag hinner inte.

LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:43:20 följande:
    Tack Butiken med varor finns ju redan, så det är bara jag hinner få upp den på nätet och fotografera och fixa allt med post o.s.v. så kommer den igång. Ja det är inredning, sånt som vi gillar här
  • Trollens mamma

fluffiga:Justja.Precis vad jag tänkte.Såna fina bord säljs sällan på auktioner.

Exakt,LoM!Vi borde väl få nån rabatt,som fluffis sa!
    Bästa vänninan har inredningsaffär OCH Webbutik.

• LinaoMatilda

Tack för alla gratulationer Känns jätteskoj! Ja rabatter är ju kul

JeaJea: Vi gör så att jag sköter allt med nätbutiken men det är ju då hon som äger den. Jag får en provision för det jag säljer och så får jag själv köpa till inköpspriset. Hon betalar alla kostnader som t.e.x. förpackningsmaterial och liknande. Vi börjar såhär och så ser vi hur det går. Om ingen köper något av oss så förlorar ju ingen på det, förutom min tid jag lagt ner. Jättebra för både henne och mig, hon får mer kunder och jag får varor att sälja

• Vaniljdröm

Kan man köpa Himla på nätet, någon som vet?

• mimmi006

Men guuud så fint, förstår din besvikelse...

Jezzika skrev 2008-06-23 16:32:28 följande:
    aargh! Det här missade jag idag! Redan sålt när jag ringde- och egentligen för långt bort men titta:www.blocket.se/vi/16883387.htm min annons)
  • mimmi006

En del finns på www.liksom.se .... tror att adressen stämmer, googla i annatfall!

Vaniljdröm skrev 2008-06-23 16:57:37 följande:
    Kan man köpa Himla på nätet, någon som vet?
  • JeaJea

Ska du bygga upp sidan helt själv eller har hon köpt någon färdig lösning?

LinaoMatilda skrev 2008-06-23 16:30:29 följande:
    Tack för alla gratulationer Känns jätteskoj! Ja rabatter är ju kul JeaJea: Vi gör så att jag sköter allt med nätbutiken men det är ju då hon som äger den. Jag får en provision för det jag säljer och så får jag själv köpa till inköpspriset. Hon betalar alla kostnader som t.e.x. förpackningsmaterial och liknande. Vi börjar såhär och så ser vi hur det går. Om ingen köper något av oss så förlorar ju ingen på det, förutom min tid jag lagt ner. Jättebra för både henne och mig, hon får mer kunder och jag får varor att sälja
Svar på tråden Vita tråden del 8